New to my make up bag

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016 7 σχόλια
Κατά καιρούς μου αρέσει να "περιπλανιέμαι" στη συλλογή με τα καλλυντικά μου και να διαλέγω νέα για να χρησιμοποιήσω τις επόμενες εβδομάδες. Έτσι έκανα και σήμερα και λέω να το μοιραστώ μαζί σας.


Αυτή τη φορά θα αναφερθώ στο τι πρόσθεσα στο νεσεσέρ μου:
  • Max FActor CC Colour corrector highlighter. Δεν με τρελαίνει αλλά είπα να του δώσω άλλη μια ευκαιρία
  • Tony Moly Face Mix cover pot concealer
  • Erre Due Lipstick in 34. Είναι ένα κοραλορόζ χρωματάκι
  • MAC lipstick in Lustering (lustre). Ένα λίγο πιο σκούρο ροζ χρώμα
  • Estee Lauder Pure Color Envy Shine in Pink Dragon (430). Ένα ωραίο ροζάκι
  • Sephora Wonderful Cushion Foundation. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι αρκετά καλές
  • Urban Decay Naked 2
  • Too FAced Love Flush blush palette
  • Too Faced The little black book of bronzers.


To Max Factor και το Sephora θέλω να τα δοκιμάσω γι' αυτό και τα πρόσθεσα. Τα υπόλοιπα είναι αγαπημένα προϊόντα.
Ορίστε και μερικά swatches από τα κραγιόν.

Από κάτω προς τα πάνω είναι  Erre Due, MAC & Estee Lauder.

Φυσικά στο νεσεσέρ μου υπάρχουν και τα απαραίτητα προϊόντα βάσης, μάσκαρα κλπ, αλλά αυτά παραμένουν σταθερά εκεί γι' αυτό δεν τα αναφέρω. Ίσως μια άλλη φορά...

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά






7 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    πολύ όμορφα όλα! εγώ έχω την naked3 από urban decay και θέλω πάρα πολύ να πάρω την 1!! <3
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι :)

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB