Αγαπημένα Απριλίου 2016

Παρασκευή 6 Μαΐου 2016 2 σχόλια
Ο Απρίλιος είναι από τους αγαπημένους μου μήνες. Είναι ο μήνας των γενεθλίων μου και ο μήνας που συνήθως καταλαβαίνουμε για τα καλά ότι μπήκαμε στην Άνοιξη. Ήταν λοιπόν ένας πολύ όμορφος μήνας με πολλά χρώματα. 

Για να δούμε όμως τι ξεχώρισα το μήνα που μας πέρασε;


Λίγα και καλά ήταν αυτά που προτίμησα περισσότερο τον Απρίλιο. Δεν θα πω πολλά παρά μόνο ότι η παλέτα με τα ρουζ Cheekathon από την Benefit είναι απλά υπέροχη. Περιέχει όλες τις ποχρώσεις (Dandelion, Hoola, Rockateur, Dallas & Coralista) που ήθελα να δοκιμάσω από τη συγκεκριμένη σειρά και είναι ότι περίμενα. Σε μια πρόσφατη βόλτα μου στα Sephora ανακάλυψα μια καινούργια σειρά κραγιόν και έσπευσα να τα δοκιμάσω. Πρόκειται για τα Rouge Balm τα οποία είναι περισσότερο balm παρά κραγιόν αλλά έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος και είναι και πολύ ενυδατικά. Έχω τις αποχρώσεις Β07 (Bashful Beige) και Β08 (Subtle Peony)
Τα άλλα δύο προϊόντα ήθελα από καιρό να τα δοκιμάσω καθώς είχα ακούσει τα καλύτερα από πολλούς. Πρώτο είναι το Double Wear Stay-in-place concealer από Estee Lauder, το οποίο έχει την ιδανική κάλυψη για εμένα και πάρα πολύ καλή δάρκεια. Το δεύτερο είναι η μάσκαρα Lash Sensational από Maybelline, η οποία διαχωρίζει τις βλεφαρίδες μου και τους προσφέρει και τον απαραίτητο όγκο.

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για το μήνα Απρίλιο. Έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά; 
Εσένα ποια είναι τα αγαπημένα σου για τον Απρίλιο;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



2 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    αυτή η παλέτα από Benefit είναι έρωτας αλλά δε νομίζω να τη βρω πια.. ίσως αγοράσω το Dandelion! Μου αρεσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ αυτο το χρώμα και νομίζω ότι πάει με κάθε μακιγιάζ.
    Δες εδώ τα δικά μου αγαπημένα για τον μήνα Απρίλιο: http://beauty-corns.blogspot.gr

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB