Nail Care Kit

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016 2 σχόλια
Πάντα μου άρεσε ότι έχει να κάνει με τα νύχια και κυρίως τα βερνίκια νυχιών. Δεν μπορώ να θυμηθώ πότε ξεκίνησε αυτό αλλά σίγουρα τώρα πια έχει εξελιχθεί. Δε θα σας μιλήσω σήμερα για βερνίκια νυχιών (θα το αφήσω για μια άλλη φορά). Σήμερα θα ασχοληθούμε με την περιποίηση των νυχιών μας και τα απαραίτητα προϊόντα που χρειαζόμαστε για να αποκτήσουμε το τέλειο μανικιούρ.


Ορίστε λοιπόν τι χρειαζόμαστε:

Ξεβαφτικό Νυχιών / Ασετόν
Είναι το πιο ουσιαστικό προϊόν που δεν πρέπει να λείπει. Σε κανένα δεν αρέσουν τα μισοξεβαμμένα νύχια και το να προσπαθείς να αφαιρέσεις το βερνίκι με άλλους τρόπους δεν είναι καθόλου chic. Αγαπημένο μου είναι το Express Nail Polish Remover από τα Sephora για την ευκολία και την ταχύτητα που μου προσφέρει. Πάντα όμως έχω και ένα απλό και κλασικό ασετόν γιατί είναι για εμένα πιο αποτελεσματικό.

Λίμα Νυχιών
Μου αρέσει να χρησιμοποιώ χάρτινες λίμες γιατί είναι πιο μαλακές με τα νύχια σε αντίθεση με τις μεταλλικές. Στο νεσεσέρ μου τριγυρίζουν πολλές διαφορετικές. Ενίοτε χρησιμοποιώ και το 4 σε 1 προϊόν από τα H&M, το οποίο λειτουργεί σαν λίμα, buffer κλπ. προσφέροντας ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.

Cuticle Cream
Είναι ένα απλό βήμα αλλά κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά μετατρέποντας ένα μανικιούρ σε επαγγελματικό. Χρησιμοποιώ την Cuticle cream από τη Mavala στη βάση των νυχιών ώστε να μαλακώνουν και να είναι πιο εύκολο το συμμάζεμά τους με το ειδικό εργαλείο. Δεν θυμάμαι από που το έχω πάρει αλλά είναι ιδανικό για να σπρώχνει τα πετσάκια προς τα μέσα αφήνωντας την επιφάνεια του νυχιού καθαρή και περιποιημένη.

Base Coat
Η βάση για τα νύχια βοηθάει το βερνίκι να απλώνεται πιο εύκολα και προστατεύει την επιφάνεια των νυχιών διατηρώντας τη καθαρή από κιτρινίλες αλλά και από τα έντονα χρώματα που μπορεί να αφήσουν σημάδια. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ το Miracle Cure Strengthener από Sally Hansen, το οποίο περιέχει και συστατικά που δυναμώνουν τα νύχια.

Top Coat
Για εμένα είναι το απαραίτητο τελικό βήμα. Χωρίς top coat τα νύχια μου δείχνουν θαμπά ενώ μετά τη χρήση του το αποτέλεσμα είναι λαμπερό και φυσικά διαρκεί και περισσότερο. Αγαπημένο μου αυτή την περίοδο είναι το Insta - Dri από Sally Hansen αλλά έχω βρει πολύ καλά και τα top coat της Essie και της ΟΡΙ.

Κρέμα Χεριών
Την άφησα τελευταία αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι σημαντική. Η κρέμα χεριών είναι από τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης γιατί μου προσφέρει απαλά και ενυδατωμένα χέρια έτσι ώστε το μανικιούρ μου να δείχνει ακόμα καλύτερο. Μεταξύ όσων χρησιμοποιώ είναι και η Hand & Nail Treatment Cream της Clarins.

Ελπιζω να σας βοήθησα λιγάκι.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


2 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB