Πράγματα που έμαθα από το Beauty Blogging

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016 4 σχόλια
Όταν πρωτοξεκίνησα το beauty blogging δεν είχα φανταστεί ότι θα ήμουν ακόμα εδώ μετά από τόσο καιρό και ούτε φυσικά είχα φανταστεί ότι θα είχα μάθει τόσα tips & tricks και θα είχα μαζέψει και τόσες συμβουλές στην πορεία. Το beauty blogging μου έχει μάθει περισσότερα από όσα θα μπορούσε αποιοδήποτε beauty book και όλα αυτά δωρέαν και γραμμένα σε μια πιο απλή και κατανοητή γλώσσα. Μπορώ να παρεδεχτώ ότι στην πορεία έχω ξεχάσει ποιος μου έμαθε τι, αλλά όποιος και αν ήταν τον ευχαριστώ!


Σήμερα λοιπόν θέλω να μοιραστώ μαζί σας ορισμένα από αυτά που μου έμεαθε το beauty blogging τα τελευταία χρόνια.


  • Το πρόγραμμα Back to MAC. Πριν ασχοληθώ με το blogging δεν είχα ιδέα για το γεγονός ότι μπορείς να επιστρέψεις τις άδειες συσκευασίες από τα MAC προϊόντα σου (5 στον αριθμό) και να πάρεις δωρέαν ένα κραγιόν (νομίζω ότι τώρα δίνουν lip gloss αν δεν κάνω λάθος). Πόσες συσκευασίες είχαν πεταχτεί μέχρι να το μάθω αυτό...
  • Το γεγονός ότι ορισμένα καθημερινά προϊόντα μακιγιάζ μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη θέση του primer για τις σκιές. Αν το αγαπημένο σας primer δεν βρίσκεται κοντά σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το concealer σας ή ακόμα και μια λεπτή στρώση foundation και οι σκιες θα μείνουν στη θέση τους.
  • Το προϊόντα ομορφιάς είναι πολλές φορές περισσότερο πολυχρηστικά από ότι θέλουν να νομίζουμε οι εταιρείες καλλυντικών. Για παράδειγμα, το bronzer αλλά και το highlighter σε μορφή πούδρας μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί για σκιά. Με την ίδια λογική, ορισμένες καφέ-γκρι σκιές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για contouring. Καταλαβαίνετε που το πάω έτσι;
  • Συμπληρώνοντας το παραπάνω, οι κρεμώδεις σκιές είναι κάτι παραπάνω από μια απλή και γρήγορη στρώση χρώματος στα βλέφαρα. Ορισμένα χρώματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν βάση σκιάς, σαν eyeliner και σε ορισμένες περιπτώσεις ως ρουζ αλλά και ως κραγιόν.
  • Double Cleanse. Προ beauty blogging δεν ήξερα καν τι είναι αυτό. Τώρα απορώ πως το δέρμα μου τα κατάφερε τόσα χρόνια χωρίς τον σωστό διπλό καθαρισμό. Στο πρώτο στάδιο χρησιμοποιώ ένα καθαριστικό με βάση το λάδι ή ένα micellaire και σε δεύτερο στάδιο ένα balm ή σε μορφή gel καθαριστικό για να απομακρυνθούν όλα τα υπολείμματα και φυσικά το δέρμα μου με ευγνωμονεί για αυτό.
Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή ή trick που σας έμαθε το beauty blogging;


Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

4 σχόλια:

  • Angierzz είπε...

    Πολύ ενδιαφέρον post! Εμένα μου έμαθε πάρα πολλά το blogging, αλλά κυρίως με έκανε να αλλάξω στάση απέναντι στην περιποίηση της επιδερμίδας μου!

    Φιλάκια ♥

  • Unknown είπε...

    τωρα ειναι 6 συσκευασιες!Πηγα τις τελευταιες μερες που ειχε σκιές. Τωρα δυστυχως εχει lip gloss όπως ειπες.
    πολύ ωραίο ποστ! <3

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB