My Empties #15

Παρασκευή 27 Μαΐου 2016 4 σχόλια
Πέρασε ο καιρός και άλλο ένα post με empties είναι έτοιμο. 


Για άλλη μια φορά τελείωσα αρκετά προϊόντα skincare αλλά αυτή τη φορά έχω και αρκετά makeup προϊόντα.  
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...


Αρχίζω με τα προϊόντα περιποίησης σώματος που είναι και λίγα. Το τελευταίο διάστημα δοκίμασα αρκετά προϊόντα της εταιρείας Rituals και σιγά σιγά φτάνουν στο τέλος τους. Τελείωσα ένα body scrub το Rice scrub με Organic Rice Milk & Cherry Blossom και από την ίδια σειρά το Zensation foaming shower gel. Τελείωσα και ένα σαμπουάν της εταιρείας το Brilliant Bliss nourishing ultra-shine. Δες το αναλυτικό μου review για τα προϊόντα της Rituals εδώ
Επόμενη άδεια συσκευασία είναι το Nivea in-shower body milk, το οποίο είναι ένα προϊόν που μου αρέσει περισσότερο για το χειμώνα όταν θέλω να ενυδατώσω το σώμα μου αλλά κρυώνω για να το κάνω εκτός μπάνιου. Τι να πεις, παραξενιές...
Τελείωσε και ένα body milk από τον Κορρέ σε travel size στο άρωμα Κίτρο, το οποίο δεν μου άρεσε ιδιαίτερα σαν μυρωδιά. 
Το this works deep sleep pillow spray ήταν ένα προϊόν που δεν ξέρω αν είχε αποτέλεσμα στον ύπνο αλλά το σίγουρο ήταν πως μου άρεσε το άρωμά του.


Από προϊόντα περιποίησης προσώπου και καθαρισμού προσώπου έχουμε ποικιλία από μάσκες, κρέμες και καθαριστικά καθώς και αρκετά travel sizes.
  • Apivita Cleansing mask with green clay & propolis. Από τις αγαπημένες μου μάσκες αργίλου και με αποτελέσματα.
  • Clarins Gentle Exfoliator Brightening toner. Αγαπημένο πολλών youtubers αλλά και δικό μου. Έδινε μια πολύ ωραία αίσθηση στην επιδερμίδα και φυσικά αντικατέστησε το scrub προσώπου 
  • Korres Wild Rose peeling mask. Μου άρεσε αρκετά σαν μάσκα απολέπισης (δες review εδώ).
  • Garnier express 2 in 1 eye makeup remover. Με άφησε πολύ ικανοποιημένη
  • Eve Lom cleanser. Ένα πολύ καλό balm cleanser αλλά δεν μου άρεσε η μυρωδιά του.
  • It's skin Babyface volumer essence. Δεν μου άρεσε καθόλου. Ούτε το άρωμά του αλλά ούτε και η υφή του. Ήταν σε ένα από το memeboxes του παρελθόντος.
  • MAC Pro Eye makeup remover. Ένα από τα αγαπημένα μου (δες review εδώ). 
  • REN Wake Wonderful night-time facial. Αν και ήταν μικρό για να δω αποτέλεσμα, μου άρεσε η υφή του και η αίσθηση στην επιδερμίδα μου
  • Clarins Mission Perfection Serum. Πολύ ωραία υφή και άρωμα αλλά μικρό δείγμα για ολοκληρωμένη άποψη.
  • Estee Lauder ANR Eye serum. Από τα αγαπημένα μου για την περιποίηση των ματιών (δες review εδώ
  • Murad Essential-C Day moisture SPF30/PA +++. Μου άρεσε αρκετά και ενδέχεται να την αναζητήσω και σε full size
  • Banila co Clean-It Zero. Και αυτά ήταν από memebox αλλά αυτά μου άρεσαν πολύ. Είναι balm cleansers και έχουν πολύ καλό αποτέλεσμα στην αφαίρεση του μακιγιάζ και στον καθαρισμό του προσώπου. Τελείωσα δύο μικρές συσκευασίες αλλά δε θυμάμαι τι διαφορά στα συστατικά είχε η μία από την άλλη.
  • Estee LAuder ANR II. Απλά το λατρεύω (δες review εδώ).
  • Clarins Multi - Active Jour. Μου άρεσε τόσο που έχω ήδη αγοράσει το full size αλλά και την κρέμα νύχτας.
  • Korres Nectarine μάσκα εντατικής ενυδάτωσης. Εκπληκτικό άρωμα και πρόσφερε και καλή ενυδάτωση στην επιδερμίδα μου.
  • Sephora Lingzhi eye mask. Μου άρεσε αν και θα προτιμούσα να ήταν λιγότερο υγρή καθώς δεν μπορούσε να σταματήσιει στην θέση της.

Τέλος, περνάμε στα προϊόντα μακιγιάζ. Τελείωσε το αγαπημένο μου bronzer από την The Body Shop, το οποίο είναι για εμένα το ιδανικό bronzer από άποψη απόδοσης, απόχρωσης και εφαρμογής. Μέχρι τέλους έφτασε και το Chubby stick in Mega Melon από την Clinique, το οποίο ήταν ιδανικό για κάθε ημέρα και ήταν και ενυδατικό για τα χείλη. Τελείωσα και το Healthy Mix concealer από Bourjois, το οποίο δε με ενθoυσίασε ιδιαίτερα. Μπορεί να φταίει και το γεγονός ότι η απόχρωση του ήταν λίγο πιο ανοικτή για εμένα. Η μάσκαρα Hypnose Volume-a-porter της Lancome μου άρεσε πολύ και στεναχωρήθηκα που τελείωσε αλλά σίγουρα θα την πάρω ξανά. Οι μάσκαρα της Lancome είναι από τις αγαπημένες μου.  Το βερνίκι από Essie στην απόχρωση Antique Rose δεν έχει τελειώσει αλλά ήρθε η ώρα του για να πεταχτεί και το ίδιο ισχύει και για το lip balm της Forever

Ουφ! Τελειώσαμε!

Ραντεβού στο επόμενο post.


Φιλιά!!
Αθηνά






4 σχόλια:

  • Angierzz είπε...

    To Garnier express 2 in 1 eye makeup remover είναι από τα καλύτερα διφασικά που έχω δοκιμάσει! Πολύ ωραίο post!

    Φιλάκια ♥

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB