My current Zara wishlist

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016 0 σχόλια
Ένα εντελώς διαφορετικό post κάνει την εμφάνισή του σήμερα στο blog. Μπορείς να το πεις λίγο fashion , λίγο lifestyle, λίγο απ' όλα...

Τις τελευταίες ημέρες χάζευα στο site του αγαπημένου Zara  και ανακάλυψα πολύ όμορφα πραγματάκια τα οποία θέλησα να μοραστώ μαζί σας.
Για να δούμε τι μπήκε στην wishlist μου και τι άραγε θα καταφέρει να μπει στο καλάθι και να έρθει μαζί μου στο σπίτι;


Πρωτες στη λίστα δύο φουστες με σχέδιο από λουλούδια. Και οι δύο είναι μίντι αλλά εμένα, λόγω ύψoυς, θα μου φτάνουν στη μέση της γάμπας γεγονος που δε με ενοχλεί. Η πρώτη είναι σε συνδυασμό λευκού με γαλάζια λουλούδια ενώ η δεύτερη έχει πιο χρωματιστά λουλούδια. Θα είναι πολύ ωραίες με γόβα και ένα απλό μπλουζάκι ή γιατί όχι και με flat. (Και οι δύο κοστίζουν στα 49,95€)

Μιας και μιλάμε για flat...


Αυτά τα δύο ζευγάρια παπούτσια με έχουν ξετρελάνει. Ειδικα οι απόχρωση του μπλε. Το πρώτο είναι μια δερμάτινη μπαλαρίνα με ανάγλυφο σχέδιο (τιμή 39,95€) σε ένα πολύ όμορφο μπλε χρώμα. Το δεύτερο είναι λίγο διαφορετικό καθώς είναι εξώφτερνο και έχει ένα πιο διακριτικό σχέδιο (τιμή 19,95€). Είναι ωραίο και στις δύο αποχρώσεις που κυκλοφορεί αλλά στην nude νομίζω πως φαίνεται καλύτερα το σχέδιο. Και τα δύο σχέδια είναι ιδανικά για όλη την ώρα.


Για τη συνέχεια έχω δύο φορέματα. Το πράσινο ειδικά μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι λινο με cut - out στα πλάγια και έχει και τσέπες που μου αρέσεουν (τιμή 29,95€). Το δέυτερο είναι σε στυλ πουκαμίσα και δένει στη μέση (τιμή 29,95€).. Και τα δύο ταιριάζουν για πρωινές ή απογευματινές βόλτες,


Για το τέλος άφησα μια πολύ γλυκιά και ρομαντική μπλουζίτσα. Έχει ένα συνδυασμό από λουλούδια και κίτρινη δαντέλα. Το ύφασμα της είναι μπροστά χυτό και στην πλάτη είναι λινό ενώ στο πλάι έχει μια ωραία λεπτομέρεια από δαντέλα (τιμή 17,95€). 

Αυτά ήταν λοιπόν τα προϊόντα από το Zara που βρίσκονται αυτό τον καιρό στη wishlist μου. Για να δούμε πόσα θα βγούν από τη wishlist  και θα μπουν στη ντουλάπα μου;

Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το διαφορερικό post.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB