My H&M Beauty Collection

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016 0 σχόλια
Όταν κυκλοφορεί κάτι καινούργιο θέλω να το δοκιμάζω. Είτε πρόκειται για προϊόντα μακιγιάζ είτε για προϊόντα περιποίησης κάτι με τρώει μέσα μου και θέλω να τα δοκιμάσω. Έτσι έγινε και όταν κυκλοφόρησε πριν περίπου ένα χρόνο και η συλλογή Beauty από τα H&M. Δεν ήμουν φυσικά η μοναδική. Σε μερικές επισκέψεις μου στα καταστήματα συγκέντρωσε ένα πολύ καλό δέιγμα των προϊόντων μακιγιάζ ώστε να αποκτήσω μια μικρή συλλογή.


Η πρώτη εντύπωση από τα προϊόντα ήταν πολύ καλή. Όλα τους προσεγμένα και πολύ όμορφα. Συνέχιζα να τα χρησιμοποιώ και ευτυχώς η γνώμη μου συνεχίζει να παραμένει η ίδια. Είναι μια σειρά προϊόντων πολύ αξιόλογη και με τεράτια ποικιλία. 
Έχω δοκιμάσει αρκετά από τα προϊόντα, αλλά υπάρχουν και αρκετά άλλα που πρέπει να δκιμάσω.


Ξεκινώντας από τα προϊόντα βάσης :
  • Immaculate Compact Foundation σε δύο αποχρώσεις , Cream και Ivory
  • Radiant Concealer Pen
  • Custom Concealer Trio 
Συνεχίζοντας με προϊόντα για τα μάτια:
  • High Impact Eye Colour in Act Your Beige
  • High Impact Eye Colour in Mojave
  • Eye Colour-to-go in Alpine Aster & in Celadon
  • Control Chic Mascara για όγκο και μήκος
  • Best Curlfriend Mascara για όγκο και καμπύλη
  • Pure Definition Mascara για μήκος και διαχωρισμό 

Και για το τέλος:
  • Pure Velvet Cream Blusher in Cameo Brown
  • Pure Radiance Powder Blusher in Sunrise Pink
  • Cream Lisptick in Kombucha



Αυτά είναι τα προϊόντα μακιγιάζ που έχω από τη σειρά καλλυντικών των H&M και μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένη μαζί τους και σίγουρα θα αποκτήσω περισσότερα.

Αν θέλετε περισσότερα για κάποιο από τα προϊόντα, απλά ενημερώστε με.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB