My Essie Nail polish Collection

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016 2 σχόλια
Σήμερα αποφάσισα, επιτέλους, να κάνω ένα ξεκαθάρισμα στα βερνίκια νυχιών που έχω στη συλλογή μου. Είχαν μαζευτεί πολλά και το συρτάρι είχε αρχίσει να αναστενάζει. Καθώς τα τακτοποιούσα λοιπόν, σκέφτηκα πως θα ήταν ωραίο να ετοίμαζα ένα post με τη συλλογή μου. Έτσι λοιπόν και κάνω αλλά επειδή είναι πολλά για ένα μόνο post αποφάσισα να τα χωρίσω σε μικρότερα ανάλογα με την εταιρεία.


Την αρχή κάνει η αγαπημένη Essie με την τεράστια ποικιλία σε αποχρώσεις. Η δική μου ποικιλία δεν είναι τεράστια αλλά αρκετά ικανοποιητική για τα γούστα μου.
Πάμε να τα δούμε...


Ξεκινάω με την κατηγορία των Pinks & Purples και από αριστερά προς τα δεξιά (της φωτογραφίας) έχουμε τις εξής αποχρώσεις:
  • High Class Affair - είναι ένα blush nude με ροδακινί υποτόνους
  • Sunday Funday - είναι ένα κοραλί  με shimmer
  • Nice Package - είναι ένα ροζ
  • Under where? - είναι ένα λιλά (levander)
  • Coacha' bella - είναι ένα έντονο ροζ (magenta)
  • The Lace is on - ένα μοβ με ροζ υποτόνους και shimmer
  • Merino Cool - ένα ωραίο φθινοπωρινό mulberry

Περνάμε στην κατηγορία των Blues & Greens και έχουμε:
  • Δεν ξέρω το όνομα γιατί έχει φύγει το χαρτάκι αλλά είναι ένα πολύ όμορφο και απαλό μπλε
  • Cocktail Bling - είναι μια πάρα πολύ απαλή γκρι απόχρωση με μπλε υποτόνους
  • Maximillian Strasse Her - ένα ψυχρό γκριζοπράσινο
  • Salt Water Happy - ένα γλυκό και απαλό μπλε, κάτι σαν baby blue
  • Mint Candy Apple - ένα καθαρό mint χρώμα
  • First Timer - ένα ανοικτό πράσινο
  • Naughty Nautical - ένα πρσινομπλέ με shimmer
  • Mojito Madness - ένα έντονο lime green

Για το τέλος άφησε τρία πιο χειμωνιάτικα χρώματα:
  • Partner in Crime - ένα πλούσιο σκούρο σοκολατί
  • School of Hard Rocks - ένα dusty μπλε πράσινο
  • Cashmere Bathrobe - ένα καθαρό γκρι με ελάχιστο shimmer

Τώρα που τα βλέπω μαζεμένα συνειδητοποιώ ότι δεν έχω καθόλου κόκκινες αποχρώσεις  και έχω και λίγα nude. Αυτό πρέπει να αλλάξει γρήγορα... 
Έχετε να προτείνετε κάτι;


Ραντεβού στο επόμενο post.



Φιλιά!!
Αθηνά






2 σχόλια:

  • Μαρία Παπανδρέου είπε...

    τέλειο άρθρο! under where και the lace is on και first timer είναι υπέροχα τα χρειαζομαι χαχαχα!! Που βρίσκουμε essie; μόνο στο εξωτερικο τα εχω βρει:( ! Μαρία (kids-ofreneia.blogspot.gr)

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB