Real Techniques Brushes review

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015 4 σχόλια
Δεν ξέρω τι έκανα με το μακιγιάζ μου πριν ανακαλύψω τα πινέλα Real Techniques. Τα τελευταία χρόνια που τα χρησιμοποιώ, η εφαρμογή του μακιγιάζ μου έχει γίνει πολύ πιο εύκολη και πιο σωστή.


Νομίζω πως τώρα είναι μια καλή ευκαιρία να μιλήσω γι' αυτά - μη σας πω ότι άργησα κιόλας.
Έχοντας ακούσει τόσο καλά λόγια, δε δίστασα και αγόρασα σχεδόν όλα τα πινέλα με την πρώτη. Αυτή τη στιγμή η συλλογή μου από Real techniques αποτελείται από την Core Coolection, τo Starter Kit, το Stippling brush, το Foundation brush και το Expert Face brush

Core Collection
Περιλαμβάνει 4 πινέλα  - με κίτρινη λαβή σε αντίθεση με τα υπόλοιπα 

Αγνοείστε το λερωμένο buffing brush, αλλά δεν πρόλαβα να το καθαρίσω

The Buffing Brush: Πρόκειται για το αγαπημένο μου πινέλο για την εφαρμογή του foundation. Δίνει ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα στην εφαρμογή του foundation. Κάνει την εφαρμογή πιο γρήγορη και φυσικά πιο εύκολη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο με υγρά ή κρεμώδη προϊόντα αλλά και με αυτά σε μορφή πούδρας. 

The Contour Brush: Είναι ιδανικό για να χρησιμοποιηθεί τόσο για contouring όσο και για highlighter. Το σχήμα του είναι αυτό που βοηθά τα προϊόντα contouring να εφαρμόζονται σωστά και με ακρίβεια. Εγώ το χρησιμοποιώ κυρίως για να απλώνω πούδρα στο πρόσωπο αλλά κυρίως για κάτω από τα μάτια και στην περιοχή ταυ. 

The Pointed Foundation Brush: Η αλήθεια είναι ότι δε με βολεύει για foundation αλλά μου αρέσει πολύ για concealer. Το σχήμα του ταιριάζει πολύ καλά για αυτή την εφαρμογή.

The Detailer Brush: Είναι ένα πολύ μικρούλι πινελάκι και είναι πολύ καλό για concealer σε συγκεκριμένα σημεία. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν πινέλο χειλιών, λόγω σχήμαοός και μεγέθους, αλλά και σαν πινέλο ματιών, κυρίως για την εσωτερική γωνία. 

The Starter Set
 Περιλαμβάνει 5 πινέλα - με μοβ λαβή

Αγνοείστε και εδώ το λερωμένο πινέλο
The Deluxe Crease Brush: Για εμένα είναι το πινέλο τα κάνω όλα. Μου αρέσει τόσο για σκιές όσο και για concealer. Από τη μια μεριά το μέγεθός του και από την άλλη η απαλότητα του, το κάνουν ιδανικό και για τα δύο. 

The Base Shadow Brush: Είναι ότι λέει το όνομά του. Ένα πινέλο για την εφαρμογή της σκιάς αλλά και για blending.

The Brow Brush: Το όνομα τα λέει όλα. Πινέλο για τα φρύδια αλλά και για eyeliner.

The Pixel - point Eyeliner Brush: Πολύ καλό για eyeliner, για το κάτω βλέφαρο και την εσωτερική γωνία του ματιού.  Το έχω χρησιμοποιήσει και για lip liner.

The Accent Brush: Ένα ακόμα μικρό πινέλο είναι πάντα χρήσιμο για πολλές και διαφορετικές χρήσεις στο μακιγιάζ μας.


The Expert Face Brush
Το χρησιμοποιώ και αυτό για foundation και κάνει πολύ καλή δουλειά. Μοιάζει αρκετά με το buffing brush απλά είναι πιο στενό και άρα πιο πυκνό. Είναι καλό και για ρουζ .

The Foundation Brush
Όπως λέει και το όνομα είναι για foundation. Έχει ένα ιδιαίτερο σχήμα που κάνει την εφαρμογή του προϊόντος πιο εύκολη από ένα συνηθισμένο flat foundation πινέλο. 


The Stippling Brush
Είναι από τα αγαπημένα μου για να εφαρμόζω κρεμώδες ρουζ. Δίνει όμως και ένα πολύ ωραίο και πιο ελαφρύ αποτέλεσμα όταν χρησιμοποιηθεί με foundation. 

Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένη από όσα πινέλα των Real Techniques έχω δοκιμάσει. 
Όλα τα πινέλα είναι συνθετικά και 100% cruelty free. Πλένονται πολύ καλά χωρίς να μαδάνε και στεγνώνουν και σχετικά γρήγορα, σε αντίθεση με άλλα πινέλα που έχω. Το μόνο τους αρνητικό είναι ότι δε πωλούνται όλα μεμονωμένα και πρέπει να αγοράσεις ολόκληρο σετ αν πχ θες να έχεις και ένα δεύτερο buffing brush. Είναι όμως οικονομικά πινέλα και η ποιότητά τους είναι πάρα πολύ καλή.

Θέλω να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα πινέλα των Real Techniques, όπως τη συλλογή Bold Metals αλλά και το Sculpting Brush.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



4 σχόλια:

  • Stevista είπε...

    Λατρεμένα πινέλα, σίγουρα θα χρησιμοποιήσω τουλάχιστον 1-2 από αυτά κάθε φορά που θα βαφτώ! Να τσεκάρεις και τα ecotools, είναι εξίσου καλά! ;)

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB