Αγαπημένα Σεπτεμβρίου 2015

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015 0 σχόλια
Καλησπέρα, καλησπέρα!!!

Άλλος ένας μήνας τελείωσε και άλλος ένας ξεκινάει...
Έχουμε μπει πια για τα καλά στο φθινόπωρο και μου αρέσει πολύ. Πάμε όμως να δούμε και τα προϊόντα που ξεχώρισα το Σεπτέμβριο. 



Πριν λίγο καιρό σας μίλησα για την ρουτίνα περιποίησης μου (δες τα αντίστοιχα post εδώ και εδώ αν θέλεις), με την οποία είμαι πολύ ικανοποιημένη. Ήθελα όμως να δοκιμάσω και ένα serum ακόμα και έτσι κατάφερα να το εντάξω σε αυτή. Ο λόγος για το Advanced Blemish Serum από την σειρά Clear Difference της Estee Lauder. Μου αρέσει πολύ καθώς μου αφήνει ωραία αίσθηση στην επιδερμίδα και μου προσφέρει και κάποια επιπλέον ενυδάτωση. Μακροχρόνια θα δούμε και τα υπόλοιπα που υπόσχεται. 
Συνεχίζοντας με skincare θα αναφερθώ στο Mask application spatula από τα αγαπημένα Sephora. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα πινέλο - σπάτουλα που χρησιμοποιείται για το άπλωμα της μάσκας προσώπου. Μου αρέσει να τη χρησιμοποιώ κυρίως με μάσκες αργίλου και με έχει βολέψει πολύ. Σε βοηθά να απλώνεις καλύτερα τη μάσκα χωρίς να σπαταλάς προϊόν χωρίς λόγο.
Στην κατηγορία μακιγιάζ τώρα, δοκίμασα την ανανεωμένη σειρά των H&M και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Μου αρέσει η συσκευασία τους αλλά κυρίως το περιεχόμενο. Δοκίμασα το ρουζ στην απόχρωση Sunrise Pink, ένα πολύ όμορφο ροζ με ιριδισμούς και δύο σκιές, την Act your beige (ένα μπεζ - μπρονζέ) και την Mojave (ένα taupe) και μου αρέσουν όλα πολύ. Έχουν και καλή απόδοση χρώματος αλλά και καλή διάρκεια. Ανυπομονώ να δοκιμάσω περισσότερα. 

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB