My Empties #10

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015 0 σχόλια
Και η συνέχεια των empties ξεκινάει... 
Δεν νομίζω να έχει περάσει πολύς καιρός από το τελευταίο μου post με empties και όμως είμαστε πάλι εδώ. Έχω βάλει στόχο να τελειώσω όσα περισσότερα μπορώ πριν αγοράσω νέα προϊόντα για δοκιμή και όχι μόνο.

Ready - Set - Go!


1. L' Oreal Elnett satin για βαμμένα μαλλιά. Κλασικό και πολυαγαπημένο προϊόν
2. Nivea Invisible anti - perspirant. Μου άρεσε σαν αποσμητικό
3. TBS Body Butter Duo in Sweet Pea. Το συγκεκριμένο αποτελείται από δύο μέρη. Ένα για πολύ ξηρή επιδερμίδα και ένα για κανονική. Μου αρέσει ιδιαίτερα για το καλοκαίρι
4. Bioten Care Moments refreshing shower cream in Lime & Quince extract. Πολύ ωραίο άρωμα, αναζωογονητικό


1. L' Oreal Infalliable 24h-matte foundation. Από τα  αγαπημένα μου drugstore foundation (δες review εδώ)
2. Vichy Normaderm teint. Δεν ξετρελάθηκα αλλά δεν ήταν και κακό
3. MAC Mineralize satinfinish SPF15 foundation. Μου άρεσε αρκετά από ότι θυμάμαι. Το έχω όμως αρκετό καιρό και πρέπει να πεταχτεί.
4. Rimmel London Stay Matte powder. Πολύ καλή πούδρα που δίνει υπέροχο ματ αποτέλεσμα
5. Lancome Grandiose mascara. Στην αρχή δε μου άρεσε ιδιαίτερα. Όταν όμως συνήθισα να τη χρησιμοποιώ μου άρεσε πάρα πολύ το αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες μου
6. Sephora CC Eye cream + concealer. Μάλλον ουδέτερο θα το έλεγα σαν προϊόν.


1. Chanel Le Weekend de Chanel. Δες το αναλυτικό review για όλη τη σειρά εδώ
2. Mythos facial cleansing gel with olive + chamomile & aloe vera. Μου άρεσε για τον πρωινό καθαρισμό μου και τώρα που τελείωσε θα το αναζητήσω ξανά.
3. Clinique Tournaround concentrate radiance renewer. Η αλήθεια είναι πως δε θυμάμαι και πολλά για το συγκεκριμένο. Το έχω πολύ καιρό ανοικτό και γι' αυτό το πετάω. Για να μην το τελειώσω όμως, υποθέτω ότι κάτι δε θα μου άρεσε σε αυτό.
4. Estee Lauder Perfectly Clean Multi-action  cleansing gel. Απλά το λατρεύω. Τώρα που τελείωσε πρέπει να τρέξω γρήγορα να το αντικαταστήσω
5. Erre Due Anti-thirst gel mask. Μου άρεσε σαν μάσκα
6. Mizon Cotton shower sheet essence mask. Δεν μου άρεσε. Θα προτιμούσα να ήταν λιγότερο υγρή.
7. Chanel LA nuit de Chanel (sample)
8. San Soucis moisture aqua benefits. Καλή ενυδατική κρέμα
9. Erre Due Hydration restoring cream mask. Και αυτή μου άρεσε σαν μάσκα.

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB