Αγαπημένα Οκτωβρίου 2015

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015 2 σχόλια
Λίγο διαφορετικά τα αγαπημένα αυτού του μήνα από τους προηγούμενους. Ο Οκτώβριος ήταν ένας μήνας που έφερε πολλές καλές αλλαγές στη ζωή μου και στην καθημερινότητά μου και αυτό επηρέασε και τα πράγματα που αγάπησα αυτό το μήνα.


Ξεκινάμε με τα τρία προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης που ξεχώρισα και χρησιμοποίησα περισσότερο αυτό το μήνα.
Άρχισα να χρησιμοποιώ πάλι το αγαπημένο μου άρωμα από Chanel το Chance eau Tendre (δες review εδώ) και θυμήθηκα ξανά γιατί μου αρέσει τόσο. Άλλο ένα προϊόν που ξέθαψα από τη συλλογή μου είναι το Nude compact foundation από Dior, ένα foundation σε κρεμώδη μορφή που μου προσφέρει ακριβώς την κάλυψη που χρειάζομαι για κάθε μέρα. Τέλος δοκίμασα και την κρέμα σώματος Ideal Body από Vichy, η οποία ενώ δεν το περίμενα με έχει ξετρελάνει. Μου αρέσει πολύ το άρωμα της αλλά και το πόσο απαλό και ενυδατωμένο αφήνει το δέρμα μου.

Στα non-beauty favorites έχω τα εξής δύο:
Πριν λίγο καιρό ανακάλυψα την τάση που επικρατεί στο εξωτερικό με τα planners και τη διακόσμησή τους με stickers και μάλλον κόλλησα και εγώ λιγάκι. Έτσι αγόρασα το Erin Condren Life Planner και σε συνδυασμό με πολλά stickers (το etsy έχει γίνει αγαπημένος μου προορισμός) άρχισα να σχεδιάζω και να οργανώνω τις εβδομάδες μου και το πρόγραμμά μου. Είναι κάτι που με χαλαρώνει όταν το κάνω κάθε Κυριακή. 
Δεύτερο non-beauty αγαπημένο είναι η μετακόμισή μου! Έχω μπει για τα καλά στη διαδικασία της μετακόμισης και το σπίτι έχει γεμίσει με κούτες, σχέδια και όνειρα για το νέο μου σπίτι...

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



2 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB