My Empties #12

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015 1 σχόλια
Και τα post των empties καλά κρατούν σε αυτό το blog. Βλέπεις η μετακόμιση σε κάνει να θέλεις να τελειώσεις όσο περισσότερα προϊόντα μπορείς για να έχεις να πακετάρεις όσο το δυνατόν λιγότερα για να πάρεις μαζί σου.


Για να δούμε τι περιέχει η σακουλίτσα μου αυτή τη φορά; Πολλά και διάφορα από ότι θυμάμαι. Για να δούμε...


- Kerastase Nutritive Bain Satin 1 shampoo. Σαμπουάν για θρέψη που συνοδεύεται και από το αντίστοιχο conditioner (το οποίο δεν έχω τελειώσει ακόμα). Μου άρεσε πολύ τόσο το αποτέλεσμα όσα και το άρωμα του. Δυστυχώς είναι λίγο ακριβό και δε νομίζω να το ξαναπάρω
- Nivea clear-up strips καθαρισμού. Οι γνωστές ταινίες καθαρισμού για μύτη και μέτωπο, οι οποίες αφαιρούν τα μαύρα στίγματα από την περιοχή
- Korres Αφρόλουτρο Σύκο. Ενώ γενικά μου αρέσουν τα προϊόντα που μυρίζουν σύκο, το συγκεκριμένο δε με ξετρέλανε από μυρωδιά. Σαν αφρόλουτρο όμως είναι πολύ καλό
- Clinique Even better dark spot defense SPF 45. Από τα αγαπημένα μου αντηλιακά τη χρονιά που μας πέρασε. Το χρησιμοποιούσα καθημερινά είτε στην πόλη είτε στη θάλασσα και δε με απογοήτευσε. Θα ακολουθήσει αναλυτικό review σύντομα
- Korres Body milk in Apple Blossom. Λάτρεψα το άρωμα αλλά νομίζω ότι μου τελείωσε πολύ γρήγορα και δεν πρόλαβα να το ευχαριστηθώ.
- Benefit They're real mascara. Το κλασικό best seller της Benefit
- Clinique Lash power mascara. Μου άρεσε για τις κάτω βλεφαρίδες καθώς τις διαχώριζε όμορφα χωρίς να μουτζουρώνει
- YSL Shocking volume mascara. Μου άρεσε αρκετά σαν προϊόν


- Bioderma Sensibio H20. Το αγαπημένο micellar νεράκι πολλών αλλά και δικό μου
- Avon Sleeptherapy goodnight pillow mist. Δεν ξέρω αν με βοηθάει στο να κοιμάμαι καλύτερα ή γρηγορότερα αλλά ξέρω ότι μου αρέσει το χαλαρωτικό του  άρωμα
- Bioten comforting tonic lotion Water lily & Vit E. Ενυδατώνει την επιδερμίδα ικανοποιητικά σαν ένα βήμα μετά τον καθαρισμό και πριν την ενυδατική μου
- Care serum against split-ends. Μπορώ να πω ότι το συγκεκριμένο δε μου άρεσε, Δε νομίζω να έκανε κάτι για τα μαλλιά μου και επιπλέον το ένιωθα αρκετά λιπαρό.

Είμαι σίγουρη ότι θα ακολουθήσουν σύντομα και άλλα ανάλογα post.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά





1 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Να ακολουθήσουν κι άλλα τέτοια ποστ. Μου αρέσει πολύ να τα διαβάζω, τα βρίσκω πολύ ενδιαφέρον. :-)
    Φιλιά.

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB