La Roche-Posay Effaclar Duo +

Τετάρτη 6 Απριλίου 2016 0 σχόλια


Η αλήθεια είναι ότι από την εταιρεία La Roche - Posay δεν έχω δοκιμάσει αρκετά προϊόντα. Αν δεν κάνω λάθος μόνο δύο. Ένα καθαριστικό προσώπου και την Effaclaar Duo + , η οποία μπορώ να πω ότι μου άρεσε και θέλω να την ξαναβάλω στη ρουτίνα περιποίησης μου. 

Πρόκειται για μια κρέμα προσώπου που προσφέρει επανορθωτική φροντίδα κατά των σοβαρών ατελειών, των φραγμένων πόρων και των σημαδιών. Ισχυρίζεται ότι μειώνει τις ατέλειες, εξυγιαίνει τους φραγμένους πόρους και καταπολεμά την εμφάνιση σημαδιών (κοκκινίλες και dark spots). Έχει δοκιμαστεί σε δέρματα με τάσεις ακμής χωρίς κάποιο πρόβλημα και φυσικά περιέχει το ιαματικό νερό της  La Roche - Posay.

Περιέχει το Procerad, το οποίο είναι ένα αποκλειστικό συστατικό με αντι-ερεθιστικές ιδιότητες και το οποίο δρα ώστε οι ατέλειες να μην αφήσουν κοκκινίλες και dark spots. Μετά από 24 ώρες οι ατέλειες είναι ορατά λιγότερο κόκκινες. Μετά από 8 ημέρες, οι ατέλειες μειώνονται σημαντικά και μετά από 4 εβδομάδες, οι φραγμένοι πόροι εξυγιαίνονται, το ανάγλυφο της επιδερμίδας λειαίνεται, η γυαλάδα ρυθμίζεται. 

Η Effaclaar Duo + μου άρεσε λόγω της τζελ υφής της αλλά και της πλούσιας ενυδάτωσης που μου πρόσφερε σε συνδυασμό με ένα ματ αποτέλεσμα που είχε διάρκεια. Ήταν ιδανική και για βάση πριν από το μακιγιάζ. Περνώντας τώρα σε αυτά που υπόσχεται μπορώ να πω με σιγουριά ότι μετά από τη χρήση της η επιδερμίδα μου ήταν πιο ομοιόμορφη, με πολύ λιγότερα σημάδια και χωρίς φυσικά α εμφανιστούν νέα.

Απορώ με τον εαυτό μου γιατί σταμάτησα να τη χρησιμοποιώ. Γρήγορα στο φαρμακείο για αγορές λοιπόν!

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB