Estee Lauder Clear Difference Advanced Blemish Serum

Παρασκευή 22 Απριλίου 2016 0 σχόλια


Το serum της Estee Lauder Advanced Blemish Serum από τη σειρά Clear Difference, μπορώ να πω πως ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά για εμένα (χωρίς να υπερβάλλω).

Αποτελεί τη λύση της Estee Lauder για τα δέρματα με σπυράκαι. Πρόκειται για ένα ορό περιποίησης με άμεση δράση, που μειώνει θεαματικά την εμφάνιση από σπυράκια και συμβάλλει στην πρόληψη από τη δημιουργία μελλοντικών. Με τη χρήση του η επιδερμίδα δείχνει πιο καθαρή και υγιής, σε μία μόνο εβδομάδα. 

Για εμένα αυτό το serum, αν και αρκετά ακριβό, αξίζει τα χρήματά του. Παρατήρησα όντως το δέρμα μου να είναι πιο καθαρό. Ίσως όχι σε μια εβδομάδα, όπως λέει, αλλά το πρόσωπό μου έδειχνε και ήταν πιο καθαρό και ομοιόμορφο.  Για εμένα είχε αποτέλεσμα και το βλέπω τώρα που μου τελείωσε και έχω να το χρησιμοποιήσω κάποιους μήνες. Τα σπυράκια έχουν κάνει ξάνα και δυναμικά την εμφάνισή τους. Πρέπει άμεσα να το προμηθευτώ ξανά!

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB