Korres Wild Rose Peeling Mask

Δευτέρα 11 Απριλίου 2016 0 σχόλια


Σήμερα μιλάμε για μάσκες προσώπου και συγκεκριμένα για την Wild Rose Peeling Mask από τον Korres. Πρόκειται για την απολεπιστική μάσκα της εταιρείας που καθαρίζει το δέρμα χωρίς να προκαλεί ερεθισμούς. Περιέχει 10% AHAs και το διάσημο πλέον για την εταιρεία Korres, Άγριο Τριαντάφυλλο και είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος.


Το έλαιο Άγριου Τριαντάφυλλου είναι μια ουσία με μοναδικές ευεργετικές ιδιότητες. Το Άγριο Τριαντάφυλλο είναι η πιο πλούσια πηγή βιταμίνης C. Το έλαιο καρπού Άγριου Τριαντάφυλλου διαθέτει εξαιρετικές αντιοξειδωτικές, ενυδατικές και καταπραϋντικές ιδιότητες.


Όσον αφορά τη μάσκα τώρα, έχω να πω ότι βρίσκεται στην κατηγορία με τις μάσκες που προτιμώ και χρησιμοποιώ στην περιποίησή μου. Δεν ερεθίζει την επιδερμίδα και την αφήνει απαλή μετά από κάθε χρήση. Μου αρέσει που απολεπίζει την επιδερμίδα με χημικό τρόπο (AHAs) και όχι με μηχανικό τρόπο δηλαδή με κόκκους. Το μόνο αρνητικό για εμένα είναι το άρωμά της καθώς είναι λίγο έντονο για τα γούστα μου.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB