My Empties #14

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016 0 σχόλια


Νομίζω πως τα λόγια είναι περιττά για το συγκεκριμένο post. Ο τίτλος τα λέει όλα. ¨Οπως έχω αναφέρει και παλιότερα, έχω ξεκινήσει επιχείρηση εκκαθάρισης των καλλυντικών μου και ιδιαίτερα των προϊόντων skincare που είναι και το πιο εύκολο. Γι' αυτό το λόγο στο σημερινό post υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός από travel size προϊόντα για ορισμένα από τα οποία δεν έχω καταφέρει να σχηματίσω άποψη.


Από προϊόντα μακιγιάζ κατάφερα να τελειώσω μόνο τρία προϊόντα, δύο μάσκαρα και ένα concealer. Η Better than sex από την Too Faced δεν μπορώ να πω ότι με ξετρέλανε. Ήταν πολύ υγρή για τα δικά μου γούστα, ενώ μπορώ να πω πως το μεγάλο βουρτσάκι της μου άρεσε. Η δεύτερη μάσκαρα από Chanel  είναι για την ακρίβεια μια βάση για τις βλεφαρίδες στην κλασική λευκή απόχρωση. Μου άρεσε καθώς βοηθούσε στο διαχωρισμό των βλεφαρίδων μου. Τέλος, το Creamy Concealer από Bobbi brown μου άρεσε αρκετά αν και το χρώμα του ήταν λίγο σκούρο για εμένα. 


Ξεκινώντας από το πάνω μέρος της φωτογραφίας, έχουμε την Rose Sleeping mask από Sephora, η οποία μου άρεσε καθώς ένιωθα ενυδατωμένο το δέρμα μου το επόμενο πρωί. Δε μου άρεσε η συσκευασία της καθώς το προϊόν που περιέχει δεν είναι για μια μόνο χρήση αφού η ποσότητα είναι μεγάλη αλλά η συσκευασία δεν ξανακλείνει και πρέπει να το μεταφέρω σε άλλο βαζάκι. Το Camomile Sumptuous Cleansing butter των The Body Shop είναι το αγαπημένο μου για τον καθαρισμό του προσώπου μου μετά το ντεμακιγιάζ. Αφαιρεί όλα τα υπολείμματα και αφήνει το δέρμα πολύ απαλό. Το Rose Facial Wash από Neal's Yard δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε. Το χρησιμοποιούσα το πρωί αλλά η μυρωδιά του ήταν αρκετά έντονη για εμένα. Την κρέμα ματιών του Κορρέ με Αγγούρι την ευχαριστήθηκα καθώς δρόσιζε την περιοχή των ματιών. Το serum Ultra Correction line repair της Chanel είχε πολύ ωραία υφή και όμορφο άρωμα. 

Το Clear Difference Advanced Blemish Serum της Estee Lauder είναι ένα serum που μου άρεσε πολύ και θα το αγοράσω ξανά σύντομα. Δε θα σταθώ σε αυτό γιατί σκοπεύω να κάνω αναλυτικό review. Η HydraQuench Cream της Clarins κατάφερε να μπει στα αγαπημένα του 2015 και αυτό λέει πολλά. Προσφέρει την τέλεια ενυδάτωση στην αφυδατωμένη επιδερμίδα μου και την έχω ήδη αγοράσει ξανά. Το Balea Cleansing gel είναι ένα απλό καθαριστικό προσώπου. Δοκίμασα το REN Flash Rinse 1 Minute Facial και αν και το ήθελα δεν κατάλαβα κάποια διαφορά. Από την άλλη μεριά η REN Hydra-calm Clobal protection day cream μου άρεσε γιατί ήταν πολύ ενυδατική και ότι χρειαζόμουν τις ημέρες που έκανε λίγο κρύο παραπάνω. Το Day Wear multi-protection Anti-oxidant sheer tint της αγαπημένης Estee Lauder μου άρεσε για τις ημέρες που ήμουν σπίτι και δεν ήθελα μακιγιάζ αλλά απλά κάτι για να μου προσφέρει ενυδάτωση και ομοιόμορφο τόνο επιδερμίδας. Το Turnaround instant facial της Clinique ήταν μάλλον μέτριο για εμένα.

Τέλος δοκίμασα ορισμένες ακόμα ενυδατικές και κρέμες ματιών που όμως δεν κατάφερα να αποκτήσω γνώμη λόγω μεγέθους (με μικρές εξαιρέσεις). Η κρέμα ματιών Superdefense spf 20 της Clinique άφηνε ωραία αίσθηση ενώ η Clarins eye contour gel άφηνε την περιοχή δροσερή και ενυδατωμένη. Οι παρακάτω ενυδατικές περάσαν αδιάφορες: Galenic SPF 30Soins Soleil, Acorelle Day cream , Ducray melascreen spf 50+ και η Estee Lauder Revitalising Supreme.


Για τα  υπόλοιπα προϊόντα, που είναι κυρίως προϊόντα περιποίησης σώματος και μαλλιών, θα κάνω μόνο μια αναφορά γιατί διαφορετικά δεν θα τελειώσουμε ποτέ. 

Από προϊόντα μαλλιών τελείωσα το Rituals Carpe Diem Shampoo, ένα θρεπτικό σαμπουάν για μαλλιά που φρυζάρουν καθώς και το σαμπουάν με Αλόη και Δίκταμο για κανονικά μαλλιά από Κορρές. Από The Body Shop τελείωσα την κρέμα χεριών Frosted Plum την οποία λατρεύω για το άρωμά της. Από Rituals τελείωσα επίσης το Yogi flow Foaming Shower gel και το Ajurveda scrub. Τελείωσε και ένα αφρόλουτρο από Nivea το cream smooth. Από κρέμες σώματος τελείωσαν η κλασική από Dove, η Kiehl's Ceme de corps και η Vichy Ideal Body balm που μου άρεσε πολύ. Για το τέλος έχουμε την ενυδατική χεριών Biomains από Biotherm. 

Και ναι επιτέλους ολοκληρώθηκε αυτό το post. Ήταν πολύ μεγάλο αλλά δεν ήθελα να το χωρίσω σε επιμέρους γι' αυτό συγχωρέστε με. 

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά !!
Αθηνά





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB