Bedside Table Beauty

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016 0 σχόλια
Bedside table beauty ή τι βρίσκεται στο κομοδίνο μου beautywise. Μου αρέσει να διαβάζω σχετικά post καθώς περιέχουν προϊόντα, τα οποία για να βρίσκονται εκεί σημαίνει ότι είναι αγαπημένα. Επιπλέον οι φωτογραφίες των post μου δίνουν πολλές φορές και ιδέες για διακόσμηση. 



Στη δική μου περίπτωση τα πράγματα είναι λιτά. Έχω κυρίως προϊόντα ενυδάτωσης και ορισμένα βιβλία - περιοδικά. 


Κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ μου αρέσει να χρησιμοποιώ προϊόντα για την ενυδάτωση του σώματος, των χεριών αλλά και των χειλιών. Γι' αυτό δεν λείπουν ποτέ τα αντίστοιχα προϊόντα τα οποία και ανανεώνονται αρκετά συχνά. Αυτό το διάστημα έχω το αγαπημένο μου lip balm από Elizabeth Arden το 8-hour cream lip protectant και μια από τις αγαπημένες μου κρέμες χεριών από The Body Shop την Frosted Cranberry. Για το σώμα έχω δύο προϊόντα, ένα ξηρό λάδι σώματος και μια κλασική κρέμα σώματος. Το ξηρό λάδι είναι της Clarins το Tonic Body Treatment και η κρέμα σώματος είναι ένα travel size από Korres με άρωμα Κίτρο. Και τα δύο έχουν αρώματα που συμπληρώνουν το ένα το άλλο. Την πεντάδα συμπληρώνει το Deep Sleep Pillow Spray από This Works σε αυτή τη μικρούλα συσκευασία, το οποίο δεν ξέρω αν όντως με βοηθάει στον ύπνο αλλά σίγουρα με βοηθάει να χαλαρώσω. 


Στην άλλη άκρη βρίσκονται συνήθως τα βιβλία που διαβάζω και κάποια περιοδικά. Πριν λίγες μέρες ξεκίνησα το Facepaint της Lisa Eldridge και έχω ξετρελαθεί καθώς μαθαίνω πολλά πράγματα για την ιστορία του μακιγιάζ που δεν ήξερα αλλά και ούτε που φανταζόμουν και το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον. Το συστήνω ανεπιφύλαχτα. Όταν διαβάζω κάποιο βιβλίο μου αρέσει να ανάβω κάποιο κεράκι και ένα από τα αγαπημένα μου είναι το The Poet's Wild Rose από H&M Home.  Φυσικά από την παρέα δεν λείπει και ο αγαπημένος μου Eeyore που κοιμάται τόσο γλυκά. 

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB