Healthy Food = Beautiful Skin

Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2016 0 σχόλια


Πολλές φορές παρατηρούμε ότι το δέρμα μας είναι λιπαρό και αφυδατωμένο, ότι έχουμε μαύρους κύκλους ενώ δεν θα έπρεπε, αδύναμα νύχια και θαμπά μαλλιά. Όλα αυτά δυστυχώς είναι αποτελέσμα μιας όχι και τόσο υγιεινής διατροφής. Σύμφωνα με έρευνες, η απόκτηση και η διατήρηση ενός όμορφου και νεανικού δέρματος, αλλά και η αντιμετώπιση χρόνιων προβλημάτων, όπως το δερματικό έκζεμα και η ακμή, σχετίζονται άμεσα με τη διατροφή μας. Ένα ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα, επαρκές σε πρωτεϊνες, υδατάνθρακες και λίπη, με τις απαραίτητες ποσότητες βιταμινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών, θα σε βοηθήσει όχι μόνο να απαλλαγείς από τα τυχόν σημάδια του χρόνου, αλλά και να δείχνεις πιο όμορφη και λαμπερή. 

Προσπάθησε λοιπόν να βάλεις τα παρακάτω τρόφιμα στην καθημερινότητα σου για ένα πιο υγιές και λαμπερό δέρμα...


Βιταμίνη Α
Οι ειδικοί αναφέρουν ότι η υγεία των κυττάρων του δέρματος εξαρτάται από τη βιταμίνη Α που λαμβάνουμε μέσα από τη διατροφή μας, καθώς είναι απαραίτητη για τη διαίρεση των κυττάρων. Μια από τις καλύτερες πηγές πρόσληψής της είναι τα γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.

Μπαχαρικά, καρυκεύματα και μυρωδικά
Χαρίζουν γεύση στο φαγητό χωρίς να προσθέτουν θερμίδες και παράλληλα τροφοδοτούν τον οργανισμό και το δέρμα με αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Ιδιαίτερα ευεργετικά είναι το μαύρο πιπέρι, το ginger και το κύμινο.

Καρπούζι
Είναι μια εξαιρετική πηγή ενυδάτωσης του οργανισμού, καθώς αποτελείται από περίπου 90% νερό.

Υαλουρονικό Οξύ
Είναι ο Νο1 σύμμαχος για υγιές και νεανικό δέρμα, γιατί συγκρατεί την υγρασία στην επιδερμίδα και ενισχύει την ενυδάτωσή της. Οι καλύτερες πηγές υαλουρονικού οξέος είναι το κρέας, τα παντζάρια και φυσικά τα φρούτα και τα λαχανικά.

Λαχανικά και φρούτα
Όσο πιο πολλά και ωμά, τόσο πιο καλά. Η κατανάλωσή τους χωρίς μαγειρικές επεξεργασίες θα σου προσδώσει το μέγιστο των θρεπτικών τους συστατικών. Μην ξεχνάς ότι η θερμότητα και οι διάφοροι τρόποι μαγειρέματος καταστρέφουν τις ουσίες που προσφέρουν θρέψη στην επιδερμίδα. 

Φράουλες και μούρα
Περιέχουν βιταμίνες, φυτικές ίνες, ιχνοστοιχεία και αντιοξειδωτικά, συστατικά που καταπολεμούν τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες, ενώ ταυτόχρονα αναπλάθουν το δέρμα, κάνοντάς το να δείχνει πιο νεανικό.

Αγγούρι
Το διοξείδιο του πυριτίου που περιέχει βελτιώνει την υφή της επιδερμίδας, ενώ τα υπόλοιπα θρεπτικά συστατικά του ενυδατώνουν το δέρμα.

Ω-3 λιπαρά οξέα
Συμβάλλουν στην ανάπλαση του δέρματος και στη διατήρηση της λαμπερής του όψης. Θα τα βρεις σε αφθονία στο σολομό, στον κολιό και στις σαρδέλες.

Ακτινίδια, λεμόνια και πορτοκάλια
Αποτελούν πολύ καλή πηγή βιταμίνης C, ενώ ταυτόχρονα καταπολεμούν τις βλαβερές ιδιότητες των ελεύθερων ριζών.

Μπρόκολο και σπανάκι
Όλα τα πράσινα λαχανικά είναι ιδανικά για να δείχνουν τα μάτια σου πιο ξεκούραστα και φωτεινά, απαλλαγμένα από μάυρους κύκλους.



Πρώτη εγώ είμαι ένοχη στο ότι δεν ακολουθώ μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Η αλήθεια είναι ότι προσπαθώ αλλά πάντα κάτι γίνεται και αυτό αλλάζει. Όσο διάστημα τρώω πιο υγιεινά βλέπω τις μικρές αλλαγές στον οργανισμό μου. Φυσικά δεν είμαι ειδικός στο θέμα και δεν μπορώ να σου πω τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σε συμβουλέψω και η απόφαση να είναι όλη δική σου.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB