Estee Lauder DayWear Advanced Multi-protection Anti-Oxidant Creme

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015 0 σχόλια
Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα all time favorite προϊόν περιποίησης. Ένα προϊόν στο οποίο θα γυρίζω συνέχεια ανεξάρτητα από το πόσα διαφορετικά θα δοκιμάζω.

Πρόκειται για την ενυδατική κρέμα προσώπου της Estee Lauder την DayWear Advanced Multi-protection Anti-Oxidant Creme. 



Προορίζεται για επιδερμίδες τόσο κανονικές όσο και μικτές. Έχει μια πολύ ωραία ελαφριά σύνθεση και ένα πολύ όμορφο και ελαφρύ άρωμα που εμένα μου θυμίζει αγγουράκι.
Ένα από τα βασικά της πλεονεκτήματα είναι ότι παρέχει αντηλιακή προστασία με δείκτη SPF 15 και προστατεύει την επιδερμίδα με προηγμένα broad spectrum αντηλιακά φίλτρα τόσο από την UVA όσο και από τη UVB ακτινοβολία. Επιπλέον η ενυδατική της σύνθεση με το γνωστό αντιοξειδωτικό σύμπλεγμα της σειράς, αντιμετωπίζει τα σημάδια της πρόωρης γήρανσης και μειώνει την εμφάνισή τους.   
Με τη χρήση της το δέρμα δείχνει πιο λείο, πιο ομοιόμορφο και πιο λαμπερό. 

Στους ισχυρισμούς για την αντιμετώπιση της πρόωρης γήρανσης, δε νομίζω ότι μπορώ να εκφέρω ακόμα κάποια σωστή και τεκμηριωμένη άποψη. Όσον αφορά όμως το κομμάτι της ενυδάτωσης είμαι απλά ενθουσιασμένη. Αφήνει την επιδερμίδα μου ενυδατωμένη, απαλή και λεία. Το δροσερό της άρωμα είναι ότι χρειάζομαι για να με ξυπνάει κάθε πρωί. Αποτελεί και μια αρκετά καλή βάση για το μακιγιάζ μου. 

Μπορεί να είναι λίγο ακριβή αλλά τη συστήνω ανεπιφύλακτα. 
Εσείς την έχετε δοκιμάσει;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB