My Empties # 9 - Part C - Hair & Body Care

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015 0 σχόλια
Τρίτο και τελευταίο μέρος από τα ατελείωτα empties μου! Σήμερα το πρόγραμμα έχει προϊόντα περιποίησης σώματος και μαλλιών και όπως είναι λογικό είναι πολλά.




Λοιπόν...


1. Bumble & Bumble Thickening Full Form Mousse. Δες το αναλυτικό review για όλη τη σειρά εδώ
2. Bumble & Bumble Thickening Shampoo & Conditioner. Δες το αναλυτικό review για όλη τη σειρά εδώ
3. Aussie 3 Minute Miracle Reconstruction deep conditioner. Ωραίο αποτέλεσμα και ωραίο άρωμα
4. Head & Shoulders Apple Fresh shampoo. Κλασικό και αγαπημένο
5. Rene Furterer Carthame moisturizing shampoo
6. Fresh Line Erato Repairing & Moisturizing conditioner.  Δεν το λες και άσχημο
7. Fresh Line Cleo mild & ph balancing hair mask
8. Bumble & Bumble gentle shampoo. Θα ήθελα λίγο περισσότερο αφρό
9. Ducray extra gentle shampoo
10. Biosilk Thickening shampoo & conditioner. Αν και μικρή η ποσότητά του μου άρεσαν σαν προϊόντα


11. Garnier Fructis color resist blond booster. Δεν ξέρω αν έκανε δουλειά σαν purple shampoo αλλά σαν conditioner μου άρεσε.
12. Korres Σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά με ηλίανθο & τσάι του βουνού. Μου αρέσει το αποτέλεσμα που αφήνει στα μαλλιά. Είμαι στη δεύτερη συσκευασία του.
13. Le Petit Marseillais Αφρόλουτρο Έλαιο Αργκάν & Άνθη πορτοκαλιάς
14. Mastic Spa Mastic Glow Oinostherapy Shampoo & Conditioner. Δυστυχώς δε μου άρεσαν καθόλου
15. Castalia Sensial Moisturizing emollient body milk. Ελαφρύ και ενυδατικό
16. Avon care glycerine hand & nail. Δες review εδώ
17. Nivea anti - perspirant invisible for black & white. Από τα αποσμητικά που χρησιμοποιώ
18. Apivita intimate daily.  Εξαιρετικό
19. The Body Shop Body Butter in Glazed Apple. Υπέροχο άρωμα. Τι κρίμα που ήταν limited edition και είχα πάρει μόνο ένα. Lesson learned.

Τελειώσαμε και ώρα για νέες δοκιμές.

Ραντεβού στο επόμενο post

Φιλιά!!
Αθηνά




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB