The Extras in my skincare routine

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015 1 σχόλια
Το σημερινό post είναι το τελευταίο από τη σειρά με την ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου. Μπορείς να δεις την πρωινή μου ρουτίνα εδώ και η βραδινή εδώ, αν δεν το έχεις κάνει ήδη.

Σήμερα θα μιλήσουμε για κάποια  extra προϊόντα που συμπληρώνουν την καθημερινή μου περιποίηση.


Πρόκειται για προϊόντα περιποίησης που δε χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση. Εξαίρεση αποτελεί το lip balm της Biotherm το Beuree de Levres, το οποίο ενυδατώνει πολύ καλά τα χείλη μου.
Όταν η επιδερμίδα μου το χρειάζεται. δηλαδή όταν έχω κάποιο σπυράκι που με ταλαιπωρεί, χρησιμοποιώ το βράδυ τοπικά το Anti - blemish solutions clinical clearing gel της Clinique, το οποίο έχω παρατηρήσει ότι βοηθά στο να φύγει το σπυράκι γρηγορότερα. Για τη σειρά Anti- Blemish της Clinique σας έχω μιλήσει και στο παρελθόν (δες εδώ), όπου είχα αναφερθεί σε ένα παρόμοιο προϊόν  το Spot Treatment Gel.
Το επόμενο είναι ένα cult προϊόν για το οποίο άκουγα πολλά και ήθελα να το δοκιμάσω. Διαβάζοντας τα σχόλια που έκανε γι' αυτό η Caroline Hirons, δεν άντεξα και ενέδωσα. Πρόκειται για το Gentle Exfoliator Brightenig Toner της Clarins, δηλαδή για ένα toner που στοχεύει στην απολέπιση της επιδερμίδας μέσα από τα οξέα που περιέχει. Το χρησιμοποιώ 2 με 3 φορές την εβδομάδα και βλέπω την επιδερμίδα μου όντως πιο λαμπερή.
Για το τέλος άφησα ένα ακόμα προϊόν από τη Chanel και την αγαπημένη μου σειρά Les Temps Essentiels. Αυτή τη φορά είναι το Le Weekend de Chanel που όπως λέει και το όνομά του προορίζεται για τα ΣΚ. Περιέχει ροδόνερο και γλυκολικό οξύ και χαρίζει μια ξεκούραστη και λαμπερή επιδερμίδα. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στο αναλυτικό review που έχω κάνει για όλη τη σειρά (δες εδώ).


Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


1 σχόλια:

  • Pure Kate είπε...

    Της Clarins φαινεται πολυ ενδιαφερον προιον σιγουρα θα το δοκιμασω καποια στιγμη, πολυ ωραια αναρτηση ^^

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB