My AM Skincare Routine

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015 0 σχόλια
Εδώ και αρκετό καιρό έχω καταλήξει σε μια ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου, η οποία νομίζω πως έχει και κάποιο αποτέλεσμα. Σκέφτηκα πως θα ήταν μια καλή ιδέα να τη μοιραστώ μαζί μας, ώστε να σας δώσω και κάποιες ιδέες για δοκιμή νέων προϊόντων.

Πριν ξεκινήσω να σας αναφέρω πως η επιδερμίδα μου είναι μικτή και κάπως αφυδατωμένη, επομένως βασικός μου στόχος είναι η ενυδάτωση, 

Επιπλέον να αναφέρω ότι προτιμώ να επενδύω κάτι παραπάνω στα προϊόντα που χρησιμοποιώ για την περιποίηση του προσώπου μου. Πείτε το παραξενιά ή όπως αλλιώς θέλετε... Αυτός είναι και ο λόγος που σχεδόν όλα τα προϊόντα είναι κάπως ακριβά. Πολλές από τις εταιρείες που αναφέρω βάζουν συχνά εκπτώσεις, οπότε είναι μια καλή ευκαιρία και φυσικά μην ξεχνάμε και τα δείγματα που μπορούμε να ζητήσουμε για δοκιμή. 


Στο σημερινό post θα δούμε τα προϊόντα που χρησιμοποιώ στην πρωινή μου περιποίηση μιας και υπάρχει μια μικρή διαφοροποίηση από τη βραδινή, την οποία και θα δούμε στο επόμενο post. Σε όσα προϊόντα έχω κάνει αναλυτικό review θα σας παραπέμπω σε αυτό για περισσότερες λεπτομέρειες.

Ξεκινάμε με τον καθαρισμό του προσώπου, απαραίτητο βήμα ακόμα και το πρωί τόσο για να με ξυπνήσει όσο και για να διώξει μακριά τα βραδινά υπολείμματα πχ. ιδρώτας. Χρησιμοποιώ  ένα καθαριστικό σε μορφή gel που ανακάλυψα σε μια εξόρμηση μου στο carelab και ενώ δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία στην αρχή, τώρα μου αρέσει πάρα πολύ. Πρόκειται για το Facial Cleansing Gel with Olive, chamomile & aloe vera από την εταιρεία Mythos, η οποία έχει καλλυντικά με βάση την ελιά. Το άρωμα που το χαρακτηρίζει είναι αυτό του χαμομηλιού και είναι πολύ ευχάριστο. Έχει πολύ ωραία υφή και για μένα είναι ιδανικό για πρωινό καθαρισμό. 

Το επόμενο είναι κάτι μεταξύ serum και ενυδατικής κρέμας. Είναι από τη σειρά της Chanel Les Temps Essentiels και συγκεκριμένα η Le Jour de Chanel που προορίζεται για το πρωί. Περιέχει απόσταγμα γιασεμιού και σαλικυλικό οξύ, τα οποία δίνουν ενέργεια και λάμψη στην επιδερμίδα. Ιδιαίτερα το σαλικυλικό οξύ κάνει και μια ελαφριά απολέπιση. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε και το review που έχω κάνει για όλη τη σειρά (δες εδώ).

Επόμενο βήμα η ενυδάτωση του προσώπου και γι' αυτό το σκοπό χρησιμοποιώ την αγαπημένη μου Daywear Advanced Multi-protection Anti-oxidant cream από την Estee Lauder. Πρόκειται για μια αντιοξειδωτική κρέμα προσώπου που ενυδατώνει πάρα πολύ καλά την επιδερμίδα μου και μυρίζει απλά υπέροχα. (Δες review εδώ)

Για το τέλος άφησα την κρέμα ματιών για την οποία τα λόγια είναι περιττά. πρόκειται για την Advanced Night Repair της Estee Lauder και είναι η αγαπημένη μου. Λογικά μάλλον βρίσκομαι στην τρίτη συσκευασία και η αγάπη συνεχίζεται (Δες review εδώ).

Θα επιστρέψω σύντομα με τη βραδινή μου ρουτίνα περιποίησης.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB