Αγαπημένα Ιουλίου 2015!!

Σάββατο 1 Αυγούστου 2015 0 σχόλια
Ίσως ακουστεί κλισέ αλλά δεν το πιστεύω ότι έφτασε κιόλας ο Αύγουστος! Σαν χθες μου φαίνεται που ήταν Μάιος...
Τι να πεις, ο καιρός περνάει γρήγορα αλλά αυτό δε μας πτοεί καθόλου!!

Λίγα, καλά και αγαπημένα τα πραγματάκια που ξεχώρισα για το μήνα Ιούλιο που μας πέρασε. Πάμε να τα δούμε παρέα...


Επειδή η ζέστη μας έχει τρελάνει για τα καλά, δε γίνεται να μην έχω συνέχεια δίπλα μου το ιαματικό νεράκι της Vichy για να δροσίζομαι όποτε το χρειάζομαι. Επίσης καλοκαίρι χωρίς έντονο χρώμα στα άκρα δε γίνεται, έτσι; Σχεδόν όλο το μήνα δεν έφυγε από τα νύχια μου το Sunday Funday από Essie, ένα πολύ όμορφο κοραλορόζ χρώμα με shimmer, ιδανικό για καλοκαίρι. 
Στο υπόλοιπο μακιγιάζ κινήθηκα σε αρκετά neutral τόνους. Σύμμαχό μου για το μακιγιάζ των ματιών μου είχα την La palette nude της L' oreal, που μαζί με αρκετή μάσκαρα ήταν ότι χρειαζόμουν. Η παλέτα έχει πολύ όμορφες ουδέτερες αλλά και πιο σκούρες αποχρώσεις με τις οποίες μπορείς να δημιουργήσεις πολλά και διαφορετικά looks. 
Για το τέλος άφησα κάτι που είναι ανεξάρτητο εποχής αλλά τώρα το καλοκαίρι λίγο η θάλασσα λίγο οι διακοπές, στρέφομαι σε αυτό πιο συχνά. Φυσικά μιλάω για το αγαπημένο μου περιοδικό το Allure, το οποίο είναι γεμάτο με θέματα ομορφιάς και όχι μόνο. Είναι ότι χρειάζομαι για να περάσει ευχάριστα η ώρα μου όταν θέλω να χαλαρώσω.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB