My Empties # 9 - Part B - Skincare

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015 0 σχόλια
Ας αρχίσουμε γρήγορα γρήγορα γιατί δε με βλέπω να τελειώνουμε σήμερα!!
Δεύτερο μέρος για τα empties μου και αυτή τη φορά είναι γεμάτο από προϊόντα skincare, τα οποία είναι και η αδυναμία μου καθώς μου αρέσει να δοκιμάζω συνεχώς νέα προϊόντα (όπως θα φανεί και παρακάτω).




Έχουμε και λέμε λοιπόν (με τυχαία σειρά):

1. Clinique Anti - Blemish Solutions Spot Treatment. Αγαπημένο για τοπική χρήση. Έχει ήδη αντικατασταθεί με τη νέα του έκδοση το Clinical Clearing Gel
2. Clinique 7 Day Scrub cream. Scrub σε μορφή κρέμας ιδανικό για κάθε μέρα
3. Korres Wild Rose Overnight Sleeping facial. Από τις αγαπημένες μου sleeping masks. Την έχω ήδη αγοράσει ξανά.
4. Caudalie Moisturizing Cream mask
5. Lancome Advanced Genifique Youth Activating Concentrate. Από ότι πρόλαβα να καταλάβω νομίζω πως μου αρέσει
6. Juvena Skin Energy Moisture cream
7. Chanel Hydra Beauty Cream. Αν και μικρό το μέγεθός της με άφησε πολύ ικανοποιημένη. Σίγουρα θα πάρω κάποια στιγμή το κανονικό μέγεθος.
8. Dior Hydra Life Pro - Youth Sorbet cream. Πολύ ωραία δροσερή υφή
9. Clinique Moisture Surge Overnight Mask. Μαζί με αυτή από τον Korres είναι από τις αγαπημένες μου.
10. Clinique Anti - Blemish Solutions Oil - control cleansing mask. Μμμμ, έτσι κι έτσι
11. Estee Lauder ANR Eye (δες review εδώ)
12. Benefit Total Moisture facial cream. Ωραία αίσθηση και ενυδάτωση
13. Benefit It's Potent! eye cream. Ωραία αίσθηση και ενυδάτωση όπως και η κρέμα προσώπου
14. Apivita express beauty with pomegranate. Μάσκα αναζωογόνησης και λάμψης με ρόδι. Άφησε απαλή την επιδερμίδα μου και μύριζε πολύ όμορφα.
15. Apivita express beauty with propolis. Από τις αγαπημένες μου με άργιλο για βαθύ καθαρισμό
16. Sephora Pomegranate fiber mask Anti - Fatigue & Energizing. 
17. Sephora Lotus fiber mask Moisturizing & Soothing
18. Chanel La Nuit de Chanel (θα ακολουθήσει αναλυτικό review για όλη τη σειρά)
19. Chanel le Jour de Chanel  (θα ακολουθήσει αναλυτικό review για όλη τη σειρά)

Και πάνω που λες ότι τελειώσαμε... συνεχίζουμε...

Sorry για τη χάλια photo
20. Bioderma Sensibio H2O Solution Micellaire. Εδώ τα λόγια είναι περιττά
21. Nivea Micelar Νερό καθαρισμού 3 σε 1. Το αγόρασα επιφυλακτικά αλλά μου αρέσει πολύ, ειδικά για τα μάτια
22. Sephora Triple Action cleansing water. Πολύ καλό και με πολύ καλή και βολική συσκευασία
23. Estee Lauder Day Wear moisturiser. My all time favorite
24. Clinique Even Better Skin Tone Correcting moisturizer SPF 20. Ουδέτερες εντυπώσεις αλλά μου άρεσε που είχε αντηλιακή προστασία
25. Estee Lauder Advanced Time Zone moisturiser. Μου άρεσε να τη χρησιμοποιώ σαν κρέμα νύχτας.

Ουφ!!! Νομίζω πως τελειώσαμε!
Πείτε μου αν θέλετε review για κάποιο από τα παραπάνω και ευχαρίστως να το κάνω.

Σύντομα έρχεται και το τρίτο μέρος.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB