My weekend away makeup bag!

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015 4 σχόλια
Καλησπέρα σε όλους!

Κανείς δε λέει όχι σε ένα ταξιδάκι, σωστά; 
Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα Σ/Κ στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη! 
Πριν λίγες μέρες πέρασα εκεί ένα ξεκούραστο και χαλαρό Σ/Κ. Όσο χαλαρά και αν ήταν όμως, δεν έλειπαν και τα απαραίτητα για το μακιγιάζ μου.

Προσπάθησα να περιοριστώ και να πάρω μόνο τα απολύτως απαραίτητα και νομίζω πως τα κατάφερα!



Για να δούμε... Ας τα πάρουμε από την αρχή.

Makeup / Βάση


  1. Benefit - Stay flawless 15-hour primer. Είναι λίγες οι μέρες που το δοκιμάζω και so far so good.
  2. Catrice - Camouflage cream. Λατρεμένο concealer για κοκκινίλες, σπυράκια , μαύρους κύκλους και γενικώς τα πάντα.
  3. Chanel - Perfection Lumiere Velvet foundation. Το ιδανικό foundation για εμένα. Απλά υπέροχο!
  4. Chanel - Natural finish pressed powder. Διάφανη πούδρα που δίνει ωραίο τελείωμα στο foundation.
Eyes


  1. Clinique - Colour surge eye shadow in Lucky penny. Μια πολύ ωραία shimmer σκιά σε χρυσορόζ μπεζ απόχρωση, ιδανική τόσο για πρωί όσο και βράδυ - Ήταν και η μόνη σκιά που πήρα μαζί μου.
  2. Benefit  - Gimme brow για τα φρυδάκια μου
  3. Benefit - They're real mascara για τις βλεφαρίδες μου
Face


  1. The Body Shop - Honey Bronzer in 01. Υπέροχο ματ bronzer για όλο το χρόνο.
  2. Artdeco - Moonlight Blusher. Blush με ελάχιστο shimmer σε μια ωραία ροζ-μοβ απόχρωση (αν τα αναμείξεις όλα μαζί).
Lips


  1. Maybelline New York - Color drama intense velvet lip pencil in 110 Pink so chic (δες review εδώ), το οποίο χρησιμοποίησα σαν βάση για το 
  2. Chanel - Rouge coco shine in 88 Espirt, ένα πολύ όμορφο berry κραγιόν , αρκετά ενυδατικό.
  3. Maybelline New York - Color drama intense velvet lip pencil in 630 Nude perfection για κάτι πιο nude και 
  4. Korres  - Mango butter lipstick in 24 Purple για όλη την ώρα, καθώς για εμένα είναι το MLBB κραγιόν της σεζόν.
Δεν είναι πολλά έτσι;

Ραντεβού στο επόμενο post!

Φιλιά!!
Αθηνά

4 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Θέλω τόσο πολύ να δοκιμάσω το foundation της Chanel! Πολύ σωστές επιλογές. Δεν έχω καταφέρει ποτέ να πάρω τόσο λίγα ακόμα και για ένα σ/κ. :P

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB