Αγαπημένα Ιανουαρίου 2015!!

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015 3 σχόλια
Γεια σας! Γεια σας!

Μας τελείωσε και ο πρώτος μήνας της νέας χρονιάς και έχουμε μπει δυναμικά στο δεύτερο!! Ήταν ένας μήνας που τελείωσε πολύ γρήγορα ή ήταν ιδέα μου; Παρ' όλα αυτά για να δούμε λίγα προϊόντα αγαπημένα για τον Ιανουάριο. 


Η αλήθεια είναι ότι το μήνα αυτό ήμουν σταθερή στις προτιμήσεις μου, χρησιμοποιώντας κλασικά αγαπημένα και δοκιμασμένα προϊόντα. Ανακάλυψα όμως κάποια νέα αλλά και θυμήθηκα κάποια παλιότερα, οπότε για να δούμε...


  • Sephora - CC Eye cream + concealer.  Πρόκειται στην ουσία για μια κρέμα ματιών με χρώμα. Την χρησιμοποιώ καθημερινά σαν concealer κάτω από τα μάτια και μου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα. Θεωρώ πως μου χαρίζει ένα πιο φωτεινό βλέμμα.
  • Clinique - Colour surge eye shadow in 303 lucky penny. Πολύ πιθανό να είναι και η μοναδική (χωρίς να υπερβάλλω) σκια που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα. Ένα πολύ όμορφο ροζ-χρυσό-μπεζ χρώμα που ταίριαζε τόσο για πρωί όσο και για βράδυ.
  • Artdeco - Moonlight blusher. Blush με ελάχιστο shimmer σε ένα χρώμα ιδανικό για αυτή την εποχή.
  • Korres - Mango Butter Lipstick in 24 Purple. Μπορεί το όνομά του να λέει μοβ αλλά εγώ δε θα το έλεγα έτσι. Είναι ένα πολύ ωραίο ελαφρύ berry χρώμα που για μένα είναι το ιδανικό MLBB χρώμα για αυτή την εποχή. Είναι και πολύ ενυδατικό σαν κραγιόν. Απλά το λατρεύω!
  • Sephora - Mineral powder brush (45) - Ένα πινέλο από τη σειρά των Sephora (συγχωρήστε με αλλά θέλει πλύσιμο) το οποίο χρησιμοποιώ για την εφαρμογή του foundation. Μου αρέσει καλύτερα με πιο ρευστά foundation όπως το Perfection Lumiere Velvet από Chanel.
  • Estee lauder - Pure color nail lacquer in C9 So Vain - Είναι ένα πολύ όμορφο nude με ροζ υποτόνους βερνίκι νυχιών που διαρκεί αρκετές ημέρες χωρίς προβλήματα.

Αυτά ήταν τα προϊόντα που ξεχώρισα τον Ιανουάριο.
Έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



3 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB