Αγαπημένα 2015!!

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016 0 σχόλια
Το 2015 έφτασε στο τέλος του. Καλό, κακό ότι και αν ήταν τελείωσε και μια καινούργια χρονιά είναι μπροστά μας για την εκμεταλλευτούμε στο έπακρο και να δημιουργήσουμε μόνοι μας τις εικόνες και τις αναμνήσεις που θέλουμε να έχουμε από αυτή.


Πριν ξεκινήσουμε να δοκιμάζουμε νέα προϊόντα και να αποκτούμε νέα αγαπημένα, ας ρίξουμε μια ματιά στα αγαπημένα της χρονιάς που μας αποχαιρέτησε πρόσφατα.

Τώρα που βλέπω καλύτερα την παραπάνω φωτογραφία, παρατηρώ ότι την περασμένη χρονιά ξεχώρισα περισσότερα προϊόντα μακιγιάζ από ότι προϊόντα περιποίησης. Ο λόγος είναι ότι έχω βρει μια ρουτίνα περιποίησης που με βολεύει και έχει αποτέλεσμα και δεν την αλλάζω εύκολα, εκτός από μικρές εξαιρέσεις όπως οι παρακάτω.


Φέτος δοκίμασα για πρώτη φορά να καθαρίσω το πρόσωπό μου με balm και ξετρελάθηκα. Σε αυτό βέβαια βοήθησε και ότι επέλεξα να δοκιμάσω το Camomile Sumptuous Cleansing Butter από The Body Shop, το οποίο αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ, αφήνοντας την επιδερμίδα απαλή, ενυδατωμένη και κυρίως καθαρή. 
Από την πλευρά της ενυδάτωσης έφτασαν στα χέρια μου δύο κρέμες που μου άρεσαν πολύ. Η πρώτη είναι η GinZing energy boosting moisturizer από Origins, η οποία εκτός από το υπέροχο άρωμά της - μυρίζει εσπεριδοειδή και νιώθω ότι με ξυπνάει - προσφέρει πάρα πολύ καλή ενυδάτωση και δέρμα απαλό σαν μωρού. Η δεύτερη είναι η HydraQuench cream της Clarins, την οποία ανακάλυψα πρόσφατα και τη βρίσκω ιδανική για τους κρύους μήνες καθώς προσφέρει την απαιτούμενη ενυδάτωση στην αφυδατωμένη λόγω κρύου επιδερμίδα μου. 
Τέλος, για το serum Advanced Blemish της σειράς Clear Difference της Estee Lauder δεν έχω λόγια. Όσο καιρό το χρησιμοποιώ το δέρμα μου δείχνει πιο καθαρό και φωτεινό. 
Την χρονιά που μας πέρασε άρχισα να προσέχω λίγο παραπάνω τα μαλλιά μου και γι' αυτό άρχισα να χρησιμοποιώ και διάφορα λαδάκια. Αυτό που ξεχώρισα είναι της Kerastase το Elixir Ultime στη ροζ συσκευασία. Προορίζεται για βαμμένα μαλλιά και το χρησιμοποιώ τόσο σε νωπά όσο και σε στεγνά μαλλιά.


Στο κομμάτι του μακιγιάζ τώρα, ξεχώρισα αρκετά προϊόντα, τα οποία δε χορταίνω να χρησιμοποιώ.
- Korres Mango Butter lipstick in Purple (24). Ένα πολύ ωραίο ελαφρύ berry χρώμα ιδανικό για my lips but better χρώμα, το οποίο χρησιμοποιώ καθημερινά. Δυστυχώς από ότι γνωρίζω καταργήθηκε αυτή η σειρά αλλά ευτυχώς έχω βρει τον αντικαταστάτη του σε ένα άλλο από Korres.
- Sephora Mineral Powder Brush (45). Το χρησιμοποιώ για την εφαρμογή του foundation και μου αρέσει τόσο που έχω δύο.
- Bourjois Rouge Edition Velvet in 11 So hap'pink και 07 Nude-ist. Από τα καλύτερα liquid lipsticks με πολύ καλή διάρκεια χωρίς να ξεραίνουν τα χείλη.
- L'Oreal Infalliable 24-matte foundation. Δίνει τέλεια κάλυψη και διάρκεια χωρίς να δείχνει το πρόσωπο cakey.
- Max Factor Cream Puff blushes in 15 Seductive pink και 25 Alluring rose. Έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος και πολύ ωραίες αποχρώσεις.
- Lancome Volume-a-porter mascara. Διαχωρίζει πολύ καλά τις βλεφαρίδες και τους δίνει όγκο αλλά και μήκος.
- H&M beauty. Δοκίμασα πολλά προϊόντα από τη νέα σειρά των H&M αλλά ξεχώρισα ιδιαίτερα τα ρουζ, τις σκιές και τα κραγιόν τους. Πολύ ωραίες αποχρώσεις, καλή απόδοση χρώματος και διάρκεια. Τι άλλο θέλει κανείς;
- Benefit Gimme Brow. Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει σε προϊόντα φρυδιών.
- Korres Apple Blossom body milk. Μυρίζει πολύ όμορφα μήλο και ενυδατώνει την επιδερμίδα καθώς περιέχει αμυγδαλέλαιο μεταξύ άλλων (δεν το έχω σε φωτογραφία γιατί δυστυχώς μου έχει τελειώσει).

Για το τέλος έχω και τρία random αγαπημένα:
- Το spotify και συγκεκριμένα το spotify premium, το οποίο έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου καθώς μου αρέσει να ακούω μουσική συνέχεια και όπου και αν βρίσκομαι.
- Erin Condren Life Planner.Χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο planner από τον Οκτώβριο και με έχει βοηθήσει να σχεδιάζω καλύτερα το πρόγραμμά μου και να υλοποιώ περισσότερα πράγματα.
- Η μετακόμισή μου. Το Νοέμβριο μετακόμισα στο εξωτερικό για να είμαι κοντά στον καλό μου και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενη. Νομίζω πως αυτό είναι το πιο αγαπημένο πράγμα από όσα συνέβησαν μέσα στο 2015.

Πάμε λοιπόν για μια νέα συναρπαστική χρονιά!

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά\





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB