My empties #21

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017 0 σχόλια
Έφτασε πάλι η στιγμή που η σακουλίτσα μου γέμισε και είναι ώρα να δούμε μαζί τα προϊόντα που περιείχε.

Θα ξεκινήσω με προϊόντα μακιγιάζ αφού αυτή τη φορά το έβαλα στόχο και τελείωσα ορισμένα.
  • Maybelline Brow Drama Sculpting brow mascara  - αρκετά καλή (δες review εδώ)
  • Tony Moly Face Mix cover pot concealer - αν και η απόχρωση του ήταν αρκετά ανοιχτή για εμένα κατάφερα να το χρησιμοποιήσω περισσότερο το χειμώνα. Έχει αρκετά καλή κάλυψη. 
  • H&M Radiant concealer pen - αρκετά καλό για να δίνει λάμψη
  • Sephora Wonderful Cushion foundation - μου άρεσε πάρα πολύ για το αποτέλεσμα του. Είχε την απαιτούμενη κάλυψη για το καθημερινό μου μακιγιάζ. Θα ακολουθήσει αναλυτικό review.
  • Benefit Badgal lash mascara - η συγκεκριμένη μάσκαρα δε με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Το βουρτσάκι της ήταν αρκετά μεγάλο για τα γούστα μου και το αποτέλεσμά της δεν ήταν αυτό που περίμενα
  • Clarins Be Long mascara - Ούτε και αυτή η μάσκαρα μου άρεσε ιδιαίτερα. Μου φάνηκε αρκετά στεγνή αν και το βουρτσάκι της μου άρεσε ιδιαίτερα για τις κάτω βλεφαρίδες.

Στη συνέχεια περνάμε σε προϊόντα περιποίησης αλλά και καθαρισμού προσώπου
  • Charmzone Ginkgo natural cleansing tissue - τίποτα το ιδιαίτερο. Τα χρησιμοποιούσα για να φρεσκάρω το πρόσωπό μου
  • Estee Lauder Advanced Night micro cleansing foam - αγαπημένο καθαριστικό προσώπου (δες review εδώ)
  • Sephora Supreme Cleansing Oil - πολύ καλό για την αφαίρεση του μακιγιάζ (δες review εδώ)
  • Apivita Bee Radiant eye cream - μου άρεσε για την ενυδάτωση που προσφέρει (δες review εδώ)
  • Balea Anti-aging Q10 eye pads - και αυτά τα eye pads της Balea μου αρέσουν πολύ και θα ακολουθήσει και review.
  • Monu Recovery Balm - αρκετά πλούσια ενυδατική που χρησιμοποιούσα το βράδυ όταν η επιδερμίδα μου το χρειαζόταν
  • L'Occitane Precious Cleansing Foam - αρκετά καλό καθαριστικό (δες review εδώ)
  • Sephora Waterproof eye makeup remover - διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών. Απλά εξαιρετικό
  • Clarins Toning Lotion with Chamomile - ωραίο και ενυδατικό toner
  • Garnier Moisture + Comfort tissue mask - πολύ ενυδατική και αναζωογονητική μάσκα προσώπου. Θα την αγοράσω ξανά και ξανά
  • Balea Face masks - μάσκες προσώπου μιας χρήσης που προσφέρουν ενυδάτωση στην επιδερμίδα. Έχω πολλές και διαφορετικές από αυτή την εταιρεία που δοκιμάζω.

Τελειώνω με κάποια προϊόντα περιποίησης σώματος
  • Origins GingerBurst body wash - Είχε καλό αποτέλεσμα αλλά λίγο έντονο άρωμα για εμένα
  • Nivea Stress protect anti-perspirant - εδώ τα λόγια είναι περιττά νομίζω
  • Nuxe Huile Prodigieuse multi-usage dry oil - το γνωστό λαδάκι της Nuxe που μου άρεσε να χρησιμοποιώ στο σώμα για έξτρα ενυδάτωση αλλά και λάμψη
  • Rituals Honey Touch rich &nourishing body cream - πολύ καλή ενυδάτωση και όμορφο άρωμα (δες review εδώ)

Ραντεβού στο επόμενο post.



Φιλιά!!
Αθηνά




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB