Rimmel Stay Matte Liquid Mousse foundation

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016 0 σχόλια
Η Rimmel London είναι μια εταιρεία που πάντα ήθελα να δοκιμάσω προϊόντα της και ακόμα θέλω δηλαδή. Δυστυχώς τα προϊόντα της δεν διατίθενται  στην Ελλάδα και αυτό έκανε την επιθυμία μου πιο δύσκολη. Σε ένα όμως ταξίδι μου στο εξωτερικό βρέθηκα μπροστά από ένα stand της Rimmel και δεν άφησα την ευκαιρία να πάει χαμένη.
Επέλεξα να δοκιμάσω το  Stay Matte Liquid Mousse foundation για το οποίο είχα ακούσει πολύ καλά λόγια.


Πρόκειται για ένα προϊόν με ελαφριά, oil-free σύσταση με υφή σαν mousse που δεν το νιώθεις ούτε βαρύ αλλά ούτε και λιπαρό στο δέρμα. Προσφέρει έλεγχο της λιπαρότητας και απλώνεται πολύ εύκολα δίνοντας ένα φυσικό ματ αποτέλεσμα στην επιδερμίδα. Επιπλέον, μειώνει την εμφάνιση των πόρων. 
Έχει πολύ καλή κάλυψη και όντως κρατάει τη λιπαρότητα μακριά. Δεν το συνιστώ όμως για ξηρές επιδερμίδες καθώς η σύσταση του δεν θα τους ταιριάξει. Από την άλλη είναι ιδανικό για άτομα με λιπαρή επιδερμίδα. Η δική μου είναι μικτή και το foundation μου στρώνει πολύ καλά. 


Στα συν του προϊόντος να προσθέσω και τη συσκευασία. Έρχεται σε πλαστικό σωληνάριο και είναι ιδανική για ταξίδια. Βγάζει τόσο προϊόν όσο χρειάζεσαι χωρίς σπατάλες. Επιπλέον διατηρεί και το foundation μακριά από τον αέρα και τα μικρόβια. 
Μου αρέσει να το εφαρμόζω με τα δάχτυλα γιατί λόγω της σύστασης του μπορώ να κάνω καλύτερο blending από ότι θα έκανα με ένα πινέλο. 

Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Αν ναι, πώς σας φάνηκε;

Ραντεβού στο επόμενο ποστ.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB