My MAC Collection

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016 0 σχόλια
Ένα εντελώς διαφορετικό post σήμερα στο blog. Έκανα ένα ξεκαθάρισμα στη συλλογή με τα καλλυντικά μου και είδα ότι έχω αρκετά προϊόντα από την αγαπημένη MAC (δεν είμαι η μόνη φαντάζομαι!) και έτσι αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας.


Φυσικά έχω δοκιμάσει και άλλα προϊόντα, τα οποία δεν φαίνονται στην φωτό γιατί έχουν τελειώσει, όπως το Studio Finish Concealer (δες review εδώ) αλλά και το Green Gel Cleanser που μου άρεσαν πολύ, όπως και ένα foundation που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα και δυστυχώς δεν θυμάμαι το όνομά του (αλλά μάλλον δεν κυκλοφορεί πια).


Ας τα πάρουμε με τη σειρά λοιπόν.

Στην τετραπλή παλέτα έχουμε την Naked Lunch (αν θυμάμαι καλά και δεν κάνω λάθος) και την Brule (ένα πολύ ωραίο μπεζ). Η διπλή παλέτα είναι η Dynamic Duo 1 με πολύ ωραίες αποχρώσεις του μοβ και ροζ. Φυσικά δεν λείπει και το paintpot Grounwork. Αχνοφαίνεται το Pro Longwear Lip Glass στην απόχρωση Forever rose, το οποίο αν και μου αρέσει σαν χρώμα  θα το προτιμούσα σε κραγιόν. Στο πλάι και το ντεμακιγιάζ ματιών Pro Eye makeup remover που μου αρέσει πολύ (δες review εδώ).


Περνάμε στα ρουζ και συγκεκριμένα (από πάνω και προς τα δεξιά) έχουμε Blushbaby για κάθε μέρα και κάθε εποχή, Sea me hear me Extra Dimension από τη συλλογή Alluring Aquatic. Συνεχίζουμε με άλλο ένα ρουζ από την μόνιμη σειρά το Dolly Mix ένα candy pink με shimmer και κλείνουμε με το Hipness από τη συλλογή Wash & Dry.


Στη συνέχεια έχουμε λαχταριστά κραγιόν (από αριστερά προς τα δεξιά):
  • Lustering (lustre) - ένα outspoken pink
  • Plumful (lustre) -  ένα blossoming rose-plum
  • Albaze (matte) - ένα κοραλοκόκινο
  • Crosswires (cremesheen) - ένα pinky orange
  • Candy yum yum (matte) - ένα νέον ροζ
  • Elegant Accent (mineralized rich) - ένα ζεστό ροζ

Έχω τέσσερα πινέλα της MAC και τα τέσσερα με έχουν βγάλει ασπροπρόσωπη. Το κλασικό 217 για blending, το 150 για πούδρα και bronzer, το 263 για eyeliner αλλά και για τα φρύδια και τέλος ένα για concealer που είναι μάλλον το 242 (έχει σβηστεί το όνομα).


Για το τέλος άφησα τις σκιές για τις οποίες δεν έχω λόγια. Είναι για μένα ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει σε σκιά. Από πάνω και δεξιόστροφα έχουμε:
  • Tilt - a violet with blue-green pearl
  • Woodwinked - a warm antique gold
  • Trap - a burgundy-plum with shimmer
  • All that glitters - a beige with gold pearl
  • Satin taupe - a taupe with silver shimmer
και στο κέντρο η Coil από τη σειρά Electric cool που είναι ένα copper bronze.


Τώρα που το σκέφτομαι έχω και κάποια μολύβια χειλιών αλλά και ματιών τα οποία πρέπει να βρω που τριγυρίζουν.

Περιμένω τις προτάσεις σας γιατί θέλω να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της MAC.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά










0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB