Αγαπημένα Ιουνίου 2017

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017 0 σχόλια
Έφτασε ξανά η ώρα για να ασχοληθούμε με τα αγαπημένα προϊόντα του μήνα που μας πέρασε. Τον Ιούνιο δεν δοκίμασα κάτι διαφορετικό στην κατηγορία του skincare και το μακιγιάζ μου ήταν όσο πιο απλό γινόταν. 
Έτσι τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον Ιούνιο είναι λίγα (και καλά!).

Επέστρεψα στο αγαπημένο μου Bare Minerals Complexion Rescue για βάση και δεν το μετάνιωσα. Προσφέρει  ικανοποιητική κάλυψη αλλά και ενυδάτωση ταυτόχρονα (δες review εδώ). 
Επόμενο στη λίστα είναι η μάσκαρα της Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting mascara, η οποία προσφέρει αρκετό όγκο στις βλεφαρίδες μου χωρίς να τις κολλάει. Μου αρέσει πολύ και το βουρτσάκι της. 

Αυτό το μήνα απέκτησα και δύο νέα προϊόντα για το πρόσωπο που πέρασαν αμέσως στα αγαπημένα μου. Το πρώτο είναι το νέο ρουζ της Benefit Galifornia που προσφέρει ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα στα ζυγωματικά και το δεύτερο είναι το NYX Illuminator in Enigmatic, το οποίο προσφέρει μια ωραία λάμψη στο πρόσωπο χωρίς να είναι υπερβολική. 

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB