My Empties #18

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017 0 σχόλια
Ήρθε πάλι η ώρα για ένα ακόμα post με empties. Έχουν περάσει σχεδόν τρεις μήνες από το προηγούμενο αντίστοιχο post και γι' αυτό έχουν μαζευτεί αρκετά. Πάμε να τα δούμε λοιπόν μαζί...

Ξεκινάμε λοιπόν με τυχαία σειρά πάντα.

  • The Body Shop Camomile Sumptuous Cleansing butter.  Αγαπημένο για τον καθαρισμό του προσώπου μου (δες review εδώ)
  • Sally Hansen Miracle Cure Strengthener. Μου άρεσε και πρέπει να το αντικαταστήσω άμεσα
  • Clarins Hydraquench cream. Ιδανική για όταν ένιωθα το δέρμα μου ξηρό (δες review εδώ)
  • Sally Hansen Insta-dry top coat. Ήταν αρκετά καλό
  • Clinique 3-step in samples (δες review εδώ)
  • L' Oreal Infallible 24h-matte foundation. Είναι από αυτά που μου αρέσουν και που τα πέρνω ξανά και ξανά (δες review εδώ)

  • Sephora Lavender foot mask. Ήταν αρκετά ενυδατική
  • Sephora Honey Eye mask. Θα την προτιμήσω σίγορα ξανα.
  • Balea beauty Effects Eye gel pads. Μου αρέσουν πολύ καθώς είναι ενυδατικά και δροσιστικά για την περιοχή.
  • Balea Himbeer Vanille mask. Απλά ουδέτερη
  • Schaebens beruhigungs mask. Αρκετά ενυδατική
  • Clarins Multi- Active Jour & Multi-Active Nuit. Οι αγαπημένες μου τη χρονιά που μας πέρασε και βλέπω και συνέχεια (δες review εδώ)

  • Garnier Oil Beauty nourishing lotion. Μου άρεσε  και θα το αναζητήσω σε full size
  • The Body Shop Pinita Colada body butter. Απλά υπέροχο (δες review εδώ)
  • Balea Reinigende mask. Απλά ουδέτερη
  • Balea Totes meer mask. Απλά ουδέτερη
  • Vichy Double glow peel mask. Μου άρεσε αρκετά

  • Vichy Pore Purifying clay mask. Και αυτή μου άρεσε αρκετά
  • Starskin brightening bio-cellulose second skin face mask . Οι μάσκες προσώπου της starskin μου αρέσουν και αυτή δεν αποτέλεσε εξαίρεση
  • Clarins Beauty flash Balm. Ένα αγαπημένο primer (δες review εδώ)

  • Benefit Rollerlash mascara. Πρόκειται για την all-time αγαπημένη μου μάσκαρα
  • Benefit Gimme brow. Ένα ακόμα προϊόν της Benefit που λατρεύω (δες review εδώ)
  • Balea Q10 day cream. Από ενυδάτωση ήταν καλή αλλά δε μου άρεσε το άρωμα της. Μου έπεφτε λίγο βαρύ
  • Korres Long wearing blush stick in pink. Από ότι θυμάμαι δεν ήταν και ότι καλύτερο. Τώρα απλά έχει παλιώσει και χρειάζεται πέταμα.
  • Shiseido Lacquer Rouge in RD305. Είναι ένα υπέροχο χρώμα MLBB αλλά δυστυχως έχει παλιώσει και πρέπει να πεταχτεί. Μου άρεσε και σαν απόχρωση αλλά και σαν σύσταση.
  • La praire anti-aging cream. Αν και ήταν δε δείγμα μπορώ να πω ότι μου άρεσε σαν σύσταση αλλά και σαν ποσότητα ενυδάτωσης που παρείχε. Κρίμα που είναι ακριβή.

Ουφ! Τελειώσαμε!


Ραντεβού στο επόμενο post.





Φιλιά!!
Αθηνά











0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB