Makeup Revolution palettes

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016 2 σχόλια

Η εταιρεία Makeup Revolution προέρχεται από την Αγγλία και φημίζεται για τα ποιοτικά αλλά φθηνά προϊόντα μακιγιάζ που διαθέτει. Ιδιαίτερα οι παλέτες της είναι σίγουρα worth the money. Δεν είμαι σίγουρη αν η Makeup Revolution έχει έρθει στην Ελλάδα αλλά εγώ τις συγκεκριμένες τρεις παλέτες τις πήρα από τα Hondos Center στο Ηράκλειο Κρήτης την πρώτη ημέρα που είχαν φτιάξει το μικρό stand της εταιρείας. Όταν ξαναπήγα λίγες μέρες αργότερα δεν βρήκα ούτε ίχνος τους.

Ας δούμε όμως λίγο τις τρεις παλέτες που διαθέτω. Και οι τρεις περιέχουν προϊόντα για το πρόσωπο δηλαδή ρουζ, bronzers, highlighter, contour και πούδρα. 


Πρώτη είναι η Ultra  Blush palette in Hot Spice, η  οποία περιέχει 8 ρουζ εκ των οποίων τα 6  είναι ματ και τα άλλα δύο περιέχουν shimmer και μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν highlighter. Όλες οι αποχρώσεις έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος και διάρκεια. Επιπλέον είναι πολύ καλές στο blending. 


Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάθε απόχρωση μόνη της είναι να αναμείξεις δύο ή περισσότερες. Έχω συχνά αναμειγνύω τις δύο πρώτες από δεξιά πάνω και την δεύτερη κάτω.


Επόμενη είναι η Ultra Palette Golden Sugar 2 - Rose Gold.


Περιλαμβάνει και αυτή 8 αποχρώσεις τόσο ματ όσο και shimmer. Το καλό με αυτή την παλέτα είναι ότι περιέχει τα πάντα, δηλαδή bronzer, ρουζ και highlighter. 


Και αυτή έχει πολύ καλή απόδοση και διάρκεια. 


Για το τέλος έχω την Iconic Lights and Contour Pro Palette.


Όπως λέει και το όνομά της περιλαμβάνει αποχρώσεις για contouring και highlighting και είναι όλες ματ. Οι αποχρώσεις που περιέχει ταιριάζουν σε πολλούς διαφορετικούς χρωματικούς τόνους επιδερμίδας. Δεν χρειάζεται να αναφέρω ξανά την απόδοση αλλά και τη διάρκειά τους.


Μου αρέσει να χρησιμοποιώ την κιτρινωπή απόχρωση και να σετάρω κάτω από τα μάτια και να φωτίζω ταυτόχρονα και την περιοχή αυτή. 




Προϊόντα Makeup Revolution μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site της εταιρείας εδώ


Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά




2 σχόλια:

  • lily είπε...

    Πολύ ωραίο και ενημερωτικό το post. είδα και εγώ ένα σταντ της εταιρείας στα hondo's στην θεσ/νικη στην αριστοτέλους συγκεκριμένα. έχω 2 παρατηρήσεις : 1ον το σταντ ήταν σχεδόν άδειο και σε άθλια κατάσταση και 2ον οι παλέτες είχαν διπλάσια τιμή! ακόμα και με την διαφορά ισοτιμίας και τα μεταφορικά πάλι συμφέρει περισσότερο να της παραγγείλεις από το σαιτ της εταιρείας

  • Athina είπε...

    @lily louc
    Σε ευχαριστώ!
    Εγώ όταν βρήκα το stand ήταν γεμάτο αν και μικρό. Ήταν η μέρα που έκανε την εμφάνισή του γι΄αυτό ήταν ακόμα τακτοποιημένο.
    Οι τιμές, τουλάχιστον για ότι πηρα αγώ, μου φάνηκαν φυσιολογικές. Κάθε παλέτα έκανε 10€ περίπου. Δεν ξέρω αν είχε και άλλα πιο ακριβά προϊόντα

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB