Review # 15: DIOR Hydra Life BB Creme & BB Eye Creme

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014 0 σχόλια

Από τη σειρά Hydra Life της Dior κυκλοφορούν δύο BB Creams μια για τα μάτια και μια για το πρόσωπο. 


Οι BB Creams της Dior προσφέρουν ενυδάτωση αλλά και προστασία στην επιδερμίδα. Συνδυάζουν την ενυδάτωση και την προστατευτική δύναμη ενός προϊόντος περιποίησης προσώπου με τις καλυπτικές ιδιότητες ενός makeup. 


Η Hydra Life BB Eye Creme διατίθεται σε δύο αποχρώσεις (εγώ έχω την πιο ανοιχτή). Πρόκειται για ένα συνδυασμό concealer, ενυδάτωσης και αντηλιακής προστασίας ( έχει SPF 20) ειδικά σχεδιασμένη για την περιοχή των ματιών, σε μια μικρή και όμορφη συσκευασία με doe foot applicator. Στοχεύει στην κάλυψη των μαύρων κύκλων και στην καταπολέμηση του πρηξίματος στην ευαίσθητη περιοχή των ματιών, ενώ ταυτόχρονα φωτίζει το βλέμμα. 
Στη δική μου περίπτωση καλύπτει πολύ καλά τους μαύρους κύκλους (αν και δεν έχω και πολλούς) και χαρίζει μαι φωτεινότητα στο βλέμμα μου. Δεν την ένιωθα να μου ξηραίνει την περιοχή όπως συμβαίνει συνήθως με άλλα concealer αλλά ούτε και να μαζεύει στις λεπτές γραμμούλες.
Δυστυχώς για την ποσότητά της είναι αρκετά ακριβή και αν και μου αρέσει αρκετά μάλλον θα δυσκολευτώ την αγοράσω ξανά (ίσως με κάποια καλή προσφορά).



Η Hydra Life BB Creme διατίθεται σε τρεις αποχρώσεις (εγώ έχω πάλι την πιο ανοιχτή - Luminous Beige). Η συγκεκριμένη ΒΒ εκτός από την κάλυψη που προσφέρει, ενυδατώνει την επιδερμίδα και προστατεύει ενάντια στα πρώτα σημάδια της γήρανσης καθώς έχει και SPF 30. Από άποψη κάλυψης προσφέρει ελαφριά προς μέτρια κάλυψη, την οποία μπορούμε να "χτίσουμε" σε ορισμένα σημεία αν χρειάζεται. Κάνει το δέρμα να δείχνει ομοιόμορφο, καλύπτοντας τις μικροατέλιες και προσφέροντας φωτεινότητα και λάμψη. Στα θετικά της και το ότι η συσκευασία έρχεται με αντλία.
Κοστίζει και αυτή αρκετά ευρουλάκια αλλά το αποτέλεσμα που μου προσφέρει μου αρέσει τόσο πολύ που θα την ξανααγοράσω μόλις τελειώσει (με κάποια προσφορά εννοείται).

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB