My empties #5 (Part A)

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014 4 σχόλια
Γεια σας κορίτσια μου!!

Το τελευταίο διάστημα που μας πέρασε είχα και συνεχίζω να έχω βάλει στόχο να τελειώσω όσο περισσότερα προϊόντα μπορώ και αν κρίνω από το αποτέλεσμα νομίζω πως είμαι σε καλό δρόμο.

Από την τελευταία μου ανάρτηση με empties έχουν περάσει περίπου 4 μήνες και όπως καταλαβαίνετε έχουν μαζευτεί αρκετά...


Για αυτό το λόγο σκέφτηκα να τα χωρίσω σε δύο κατηγορίες:
Α. Προϊόντα μακιγιάζ 
Β. Προϊόντα περιποίησης προσώπου, σώματος, μαλλιών κλπ.

Σήμερα θα μιλήσουμε για την πρώτη κατηγορία 



Ξεκινάμε λοιπόν με προϊόντα μακιγιάζ και συγκεκριμένα με πολλά foundation

1. The Rocket Mascara by Maybelline - σίγουρα θα την αγοράσω ξανά ( όταν έρθει η ώρα της βέβαια γιατί για τώρα περιμένουν πολλές στη σειρα)
2 . Chanel Vitalumiere Aqua Foundation in 10 Beige - απλά το λατρεύω και έχει ήδη αντικατασταθεί 
3. Clinique Even Better Foundation με SPF 15 in 03 Ivory - δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα. Ήταν απλά ένα αρκετά καλό foundation με πολύ καλή κάλυψη
4. Συνεχίζουμε με foundation, αυτή τη φορά με το Fit Me της Maybelline - μπορώ να πω πως δε με ικανοποίησε. Μπορεί να ήταν και ιδέα μου αλλά το βρήκα αρκετά νερουλό.
5. Clinique Anti - Blemish Solutions Foundation in 02 Fresh Ivory - all time favorite foundation. Μου προσφέρει τέλεια κάλυψη και δε δημιουργεί κανένα πρόβλημα στην επίδερμίδα μου, ίσα ίσα που τη βοηθάει κιόλας.
6. Too Faced Shadow Insurance - βάση για σκιές. Είναι πάρα πολύ καλή και το πιο πιθανό είναι μόλις τελειώσω αυτή που χρησιμοποιώ τώρα να την αγοράσω ξανά
7. Benefit Gimme Brow ( μπορεί να μην φαίνεται καλά στη φωτογραφία αλλά αυτό είναι) - Το έχω αγοράσει ήδη ξανά και μου αρέσει πολύ. Ότι πρέπει για να σετάρω τα φρύδια μου.
8.  Μπορεί να φαίνεται στη φωτογραφία αλλά τελικά δεν έχει αδειάσει (ευτυχώς!!!). Πρόκειται για την BB eye creme του Dior (δες αναλυτικό review εδώ)

Αυτά προς το παρόν...
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Πως σας φάνηκε;
Σύντομα έρζεται και το 2ο μέρος...

Φιλιά!!
Αθηνά

4 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    Ποσο τελεια ολα...το make up της chanel θελω πολυ να το δοκιμασω..τη rocket τη λατρευω..το fit me ουτε εμενα μου αρεσε

  • Unknown είπε...

    Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά αλλά για το Fit me έχω διαβάσει πολλά αρνητικά σχόλια...Περιμένουμε και το 2ο μέρος! :)

  • Unknown είπε...

    Μου αρέσουν πολύ τα empties post ή video γιατί είναι η πιο καλή αξιολόγιση ενός προιόντος γιατί στην αρχή κάτι μπορεί να μας ενθουσιάσει και στην συνέχεια να δούμε τα καλά του και τα κακά του!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB