Αγαπημένα Ιανουαρίου 2014!!

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014 4 σχόλια
Γεια σας, γεια σας!!
Μπορεί να άργησα λίγο αλλά τα κατάφερα!!
Αγαπημένα προϊόντα για τον πρώτο μήνα του 2014 λοιπόν!!!


Το μήνα Ιανουάριο λοιπόν ξεχώρισα 6 προϊόντα. Πάμε να τα δούμε μαζί...

1. YSL Youth Liberator Serum Foundation

Απλά το λατρεύω! Καλύπτει τόσο όσο θέλω και δείχνει το δέρμα μου όσο λαμπερό χρειάζεται. Θα ακολουθήσει σίγουρα αναλυτικό review για το συγκεκριμένο.

2. Burberry Lip Mist in No. 214 Oxblood

Το απόλυτο χρώμα του φετινού χειμώνα. Το φορούσα (και συνεχίζω) σχεδόν καθημερινά καθώς δεν είναι τόσο έντονο αφού ανήκει στην ενυδατική σειρά και δίνει ένα πιο sheer αποτέλεσμα. Απλά θεϊκό. Για όποιον θέλει πιο έντονο αποτέλεσμα υπάρχει και το αντίστοιχο Lip Cover No. 33 Oxblood.

3. L' Oreal Elvive Fibrology Thickening Shampoo

Το απέκτησα μέσω του zampple αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία, γιατί από τότε έχω ξετρελαθεί μαζί του. Δίνει όντως όγκο στα μαλλιά μου και τα διατηρεί απαλά για μεγαλύτερο διάστημα από ότι συνέβαινε με άλλα προϊόντα αντίστοιχης φιλοσοφίας.

4. Crabtree & Evelyn nail lacquer in Blueberry


Δεν ήξερα ότι η συγκεκριμένη εταιρεία είχε και βερνίκια νυχιών. Γνώριζα μόνο τις τόσο δημοφιλείς κρέμες χεριών της. Anyway! Το βρήκα στο Carelab και το ερωτεύτηκα αμέσως. Είναι ένα σκούρο μπλε χρώμα με shimmer που ανάλογα με το φωτισμό μπορεί να δείχνει και μαύρο. Έχει απίστευτη διάρκεια (σε μένα τουλάχιστον). Μου κράτησε πάνω από επτά ημέρες και άρχιζε να ξεφτίζει λίγο μετά την πέμπτη μέρα.

5. MAC All That Glitters eyeshadow

Η πολύ γνωστή σκιά της MAC all that glitters. Απλά δεν έχω λόγια. Τη χρησιμοποιώ και αυτή σχεδόν καθημερινά για να δώσω μια λάμψη στο βλέμμα μου.

6. Sephora Foundation Brush

Μου αρέσει πάρα πολύ το πινέλο αυτό για την εφαρμογή του foundation. Το έχω χρησιμοποιήσει κυρίως με το Youth Liberator foundation που ανέφερα παραπάνω και του ταιριάζει γάντι.

Αυτά από εμένα... προς το παρόν βέβαια...

Φιλιά!!
Αθηνά

4 σχόλια:

  • Marw Liodi είπε...

    Πολύ όμορφα όλα,έχω πάρει και εγώ κάποια πινέλα από Sephora και έχω μείνει αρκετά ικανοποιημένη αν και θεωρώ ότι είναι πολύ ακριβά και για την τιμή τους θα περίμενα να είναι ακόμη καλύτερα!!!!

  • Unknown είπε...

    Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!! Το foundation και τη σκιά από mac θέλω πάρα πολύ να τα δοκιμάσω!! :-)

  • Unknown είπε...

    Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!Αυτή την εταιρία από το βερνίκι δεν την ήξερα καθόλου!Πάντως το βερνίκι φαίνεται πολύ ωραίο!

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB