My Favorites now!!!

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012 0 σχόλια
Γεια σας!!

Η πρώτη μου ανάρτηση!
Αυτό είναι κάτι που με δυσκόλεψε πολύ. Σκέφτηκα αρκετά για το ποια θα είναι αυτή και ελπίζω τελικά να σας αρέσει. Αποφάσισα λοιπόν να σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου προϊόντα για aυτή την περίοδο.
Η λίστα μου αρχικά ήταν αρκετά μεγάλη αλλά κατάφερα να την περιορίσω και να περιλaμβάνει τα 5 βασικά προϊόντα που χρησιμοποιώ και μου αρέσουν πολύ.
Ξεκινάμε:

Foundation: Clinique Anti – Blemish Solutions Liquid Make – up στην απόχρωση  02 Fresh Ivory.  Εδώ και περίπου ένα χρόνο χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο foundation και μπορώ να πω ότι είμαι ενθουσιασμένη.  Κάνει πραγματικά αυτά που υπόσχεται (τουλάχιστον στο δικό μου πρόσωπο). Η υφή του είναι ελαφριά και αφήνει μια φρεσκάδα όταν το απλώνεις. Καλύπτει όποιες κοκκινίλες  και σημαδάκια ακμής υπάρχουν στο πρόσωπό μου και έχω την  αίσθηση ότι βοηθάει στο να φύγουν και  γρηγορότερα . 

 

Μάσκαρα Clinique high Impact Mascara in Brightening Black. Ήθελα μια μάσκαρα που να μην είναι μαύρη αλλά να μην έχει και κάποιο χρώμα, οπότε η συγκεκριμένη απόχρωση ήταν ακριβώς ότι ήθελα. Είναι κάτι ανάμεσα σε μπλε και μαύρο και φωτίζει πολύ ωραία τα μάτια ενώ ταυτόχρονα τονίζει τις βλεφαρίδες μου και τις κάνει να ξεχωρίζουν. Εδώ και περίπου μια εβδομάδα έχω αρχίσει να χρησιμοποιώ και τη μάσκαρα για τις κάτω βλεφαρίδες της Clinique την Bottom Lash Mascara και μέχρι στιγμής έχω ενθουσιαστεί. Είναι όμως πιστεύω πολύ νωρίς για να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα.




Κραγιόν: Σε αυτή την κατηγορία έχω δύο πολύ αγαπημένα. Το πρώτο είναι και πάλι από την Clinique ( μα τι έχω πάθει με αυτή την εταιρεία τελικά;;;) και είναι το Clinique Chubby Stick στην απόχρωση Mega Melon. Το χρησιμοποιώ καθημερινά και εκτός του ότι δίνει ένα πολύ ωραίο χρώμα στα χείλη, δίνει και την αίσθηση ότι φοράς ένα απλό lip balm. Στο τελευταίο bazaar της εταιρείας πήρα και άλλες τέσσερις αποχρώσεις  για να δοκιμάσω. Το δεύτερο προϊόν είναι το Vernis à Lèvres του YSL στην απόχρωση No 15. Τρεις λέξεις χαρακτηρίζουν αυτό το προϊόν, οι οποίες και το περιγράφουν απόλυτα: Λάμψη, διάρκεια, χρώμα!


Ρουζ:  Όσον αφορά τα ρουζ δεν μπορώ να πω ότι έχω κάποιο πολύ αγαπημένο. Αυτήν την περίοδο χρησιμοποιώ το BlushBaby της MAC, το οποίο μπορώ να πω πως τα έχει βγάλει τα λεφτά του μιας και το αποτέλεσμά του είναι άψογο. 





Άρωμα : My old time favorite είναι το Light Blue του Dolce & Gabbana. Δεν ξέρω τι να πω για αυτό το άρωμα. Είναι απλά υπέροχο!! Έχει δροσερό και ανάλαφρο άρωμα που σου θυμίζει καλοκαίρι.

Αυτά ήταν λοιπόν!

See you soon!

Φιλιά!!
Αθηνά



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB