Να 'μαι και εγώ!!

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012 0 σχόλια

Να 'μαι και εγώ!! 

Το σκεφτόμουν πολύ καιρό και  τελικά το πήρα απόφαση! Ξεκινάω και εγώ σήμερα το δικό μου Beauty Blog!!

Ας πάρουμμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή.
Με λένε Αθηνά και εδώ και αρκετό καιρό μου αρέσει να ασχολούμαι με ό,τι έχει σχέση με την Ομορφιά και το Make up  ιδιαίτερα. 
Μου αρέσει να δοκιμάζω συνεχώς νέα προϊόντα, να πειραματίζομαι με το μακιγιάζ μου (τουλάχιστον προσπαθώ) και να παρακολουθώ τις εξελίξεις και τις νέες τάσεις διαβάζοντας σχετικά sites και φυσικά πολλά Beauty Blogs.
Σε αυτό το blog λοιπόν θα γράφω για ότι με ενθουσιάζει και μου εξάπτει την περιέργεια και τη φαντασία πάνω στο θέμα Beauty.
Σας προσκαλώ λοιπόν να με ακολουθήσετε σε αυτή μου την προσπάθεια και να με βοηθήσετε / διορθώσετε μέσα από τα σχόλιά σας, που είναι πάντα ευπρόσδεκτα. Ξέρω ότι θα χρειαστώ πολύ χρόνο και προσπάθεια για να τα καταφέρω κυρίως όμως όρεξη, την οποία φυσικά διαθέτω...

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν ...

Ευχαριστώ!

Φιλιά!!
Αθηνά 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB