Maybelline Lash Sensational mascara

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016 2 σχόλια

Η Lash Sensational mascara της Maybelline New York είναι μια μάσκαρα φτιαγμένη για να σου προσφέρει εφέ βεντάλιας στις βλεφαρίδες σου. Διαθέτει ένα επαναστατικό καμπυλωτό βουρτσάκι με 6 μήκη ακίδων, όπου οι εσωτερικές ακίδες αποκαλύπτουν το 100% των βλεφαρίδων και οι εξωτερικές είναι αυτές που ξεδιπλώνουν τις βλεφαρίδες και τους δίνουν αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα. 



Η Maybelline Lash Sensational mascara μου αρέσει γιατί δίνει μήκος στις βλεφαρίδες μου, διαχωρίζοντάς τις ταυτόχρονα. Τους δίνει όντως ένα αποτέλεσμα βεντάλιας και αυτό μου αρέσει. 
Το βουρτσάκι της μου θυμίζει αρκετά αυτό της Roller Lash από την Benefit και για να είμαι ειλικρινής εμένα μου αρέσει λίγο καλύτερα αυτή της Benefit.

Εσείς τι λέτε;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

2 σχόλια:

  • Τζίνα είπε...

    την έχω στη wishlist από τότε που βγήκε.Να δω πότε θα τελειώσουν αυτες που έχω για να αρχίσω να δοκιμάζω καινούριες!

  • lily είπε...

    όταν την πρωτοαγόρασα ομολογώ ότι δεν ενθουσιάστηκα. όταν άρχισα να τν χρησιμοποιώ με τον σωστό τρόπο, αξιοποιώντας και τις 2 πλευρές απο το βουρτσάκι εντυπωσίαστηκα το αποτέλεσμα μου θύμισε πολύ τν dior show (αυτή που ήταν για όγκο)

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB