My Top 3 Foundation Brushes

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016 0 σχόλια
Τα πινέλα είναι ένα από τα απαραίτητα εργαλεία για την εφαρμογή του μακιγιάζ μας. Για μένα τα πινέλα που χρησιμοποιώ για την εφαρμογή του foundation δεν γίνεται να λείπουν από κοντά μου. Για τα υπόλοιπα θα βρω μια λύση αλλά για το foundation όχι. 


Τα  πινέλα που μου αρέσει να χρησιμοποιώ πιο συχνά από τα υπόλοιπα είναι τα εξής τρία:
  • Pro Flawless Airbrush (56) από Sephora
  • Mineral Powder (45) από Sephora
  • Stippling Brush από Real Techniques

Το Pro Flawless Airbrush (56) από τα Sephora είναι ένα πινέλο που μου αρέσει να χρησιμοποιώ όταν θέλω ένα πιο προσεγμένο αποτέλεσμα. Είναι κατάλληλο για όλα τα είδη foundation και οι τριχούλες του είναι συνθετικές. Μου αρέσει γιατί λόγω του μεγέθους του μου προσφέρει περισσότερο έλεγχο στην εφαρμογή του προϊόντος. 



Το Mineral Powder (45) και αυτό από τα  Sephora είναι το πινέλο που θα χρησιμοποιήσω όταν θέλω να απλώσω το foundation μου γρήγορα αλλά αποτελεσματικά. Μπορεί να είναι σχεδιασμένο να χρησιμοποιείται με mineral ή/και σε ελεύθερη μορφή προϊόντα αλλά λειτουργεί πολύ καλά και με κλασικά foundation. Και αυτό το πινέλο έχει συνθετικές τρίχες. 


Το Stippling Brush από Real Techniques είναι αυτό που θα χρησιμοποιήσω όταν θέλω μια πιο ελαφριά βάση και ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα. Είναι κατάλληλο τόσο για υγρά όσο και για κρεμώδη foundation. 





Αυτά είναι τα τρία αγαπημένα μου πινέλα για την εφαρμογή του foundation. Εσείς τι προτιμάτε για να εφαρμόζετε το foundation;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB