Makeup Collection - Eyes

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016 1 σχόλια
Συνεχίζουμε σήμερα με τα αγαπημένα προϊόντα για το μακιγιάζ των ματιών από τη συλλογή μου. Όπως είναι φυσικό αυτά είναι περισσότερα από τις προηγούμενες κατηγορίες και ουσιαστικά είναι μόνο σκιές (παλέτες και μονές).


Θα ξεκινήσω και αυτή τη φορά με τις τρεις παλέτες της φωτογραφίας. Φυσικά και δεν θα έλειπαν οι δύο Naked παλέτες της Urban Decay, η 2η και 3η. Περιέχουν μεγάλη ποικιλία από neutral σκιες για να κάνεις πολλούς συνδυασμούς (δες review για την 3η εδώ). Επόμενη παλέτα είναι η Chocolate Bar από την Too Faced για την οποία και σου μίλησα πρόσφατα (δες εδώ). 


Συνεχίζοντας με τις μονές σκιες, έχω τρεις αγαπημένες από MAC. Είναι οι Woodwinked, All That Glitters & Satin Taupe. Πρόκειται για τις πιο γνωστές σκιες της εταιρείας και είναι απλά υπέροχες. Από τη MAC έχω και ένα paint pot στην απόχρωση Groundwork, το οποίο είναι ιδανικό για κάθε μέρα σαν βάση και όχι μόνο. Σειρά έχουν δύο κρεμώδεις σκιες από τη Maybelline και από τη σειρά Color Tattoo στις αποχρώσεις Pink Gold και On and on bronze. Από τη Make up For Ever μου αρέσουν πολύ τα μολύβια σκιές που έχει τόσο για την απόδοση όσο και για τη διάρκειά τους. Το συγκεκριμένο είναι το ΜΕ50 ένα μπρονζέ χρωματάκι. Τέλος, για να δώσουμε και λίγο χρώμα έχω την Pure Color Envy σκια της Estee Lauder στην απόχρωση Jaded Moss, ένα πολύ όμορφο σκούρο πράσινο που δείχνει πολύ όμορφα σε smoky.

Φυσικά από τα αγαπημένα μου για το μακιγιάζ των ματιών δεν λείπουν οι μάσκαρα και τα διάφορα μολύβια ματιών. Αυτό όμως είναι μια ιστορία για μια άλλη φορά.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά 



1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB