Review #9 : MAC Pro Eye Makeup Remover

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013 1 σχόλια
Δεν υπάρχει νομίζω καλύτερος τρόπος για να περάσω το σημερινό απόγευμα παρά με ένα ζεστό καφεδάκι και γράφοντας reviews για τα αγαπημένα μου προϊόντα...

Πάμε λοιπόν...

Μάλλον πρέπει να είναι το τρίτο μπουκαλάκι που τελειώνω (μπορεί και όχι..ίσως να είναι πιο πολλά.)!! 
Μιλάω φυσικά για το Pro Eye Makeup Remover της MAC



Για μένα είναι από τα καλύτερα ντεμακιγιάζ ματιών, και πιστέψτε με έχω δοκιμάσει αρκετά , αν και είναι λίγο ακριβούλι ( περίπου 15 € αν θυμάμαι καλά). 
Να σημειώσω βέβαια ότι δεν κάνω πολύ έντονο μακιγιάζ ματιών καθώς δε χρησιμοποιώ eyeliner σχεδόν ποτέ. Επομένως λειτουργεί πολύ καλά για τα δικά μου δεδομένα. Σε περίπτωση πολύ έντονου μακιγιάζ δεν ξέρω τι αποτέλεσμα θα έχει . Φυσικά δεν προορίζεται για αδιάβροχη μάσκαρα (από όσο ξέρω).

Photo from temptalia.com



Πρόκειται λοιπόν για ένα ελαφρύ ντεμακιγιάζ ματιών, το οποίο δεν ερεθίζει τα μάτια ούτε προκαλεί τσούξιμο , όπως κάποια άλλα. Αντίθετα ενυδατώνει την περιοχή καθώς περιέχει εκχυλίσματα από αγγούρι που θεωρείται άκρως δροσιστικό.

Είναι πιο αποτελεσματικό όταν βάλουμε λίγη ποσότητα σε λίγο βαμβάκι και το ακουμπήσουμε στα  μάτια μας για λίγα δευτερόλεπτα. Έτσι με μια απαλή κίνηση φεύγει η μεγαλύτερη ποσότητα από το μακιγιάζ μας.



Είναι σίγουρα ένα προϊόν που θα αγοράσω ξανά  - αφού πρώτα τελειώσω βέβαια  μισή ντουζίνα άλλα ντεμακιγιάζ που περιμένουν στο ντουλάπι μου...


Φιλιά!!
Αθηνά
















1 σχόλια:

  • Athina είπε...

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Κωνσταντίνα μου. Υπάρχουν πολύ καλύτερα ντεμακιγιάζ ματιών και πολύ φθηνότερα. Της L'oreal που αναφέρεις είναι από τα αγαπημένα μου. Απλά για τα δικά μου δεδομένα και αυτό της MAC είναι πάρα πολύ καλό και δε με έχει απογοητεύσει. Φυσικά όποτε το αγοράζω πάντα υπάρχει κάποια έκπτωση και έτσι το παίρνω αρκετά φθηνότερα!
    Φιλιά!

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB