Review # 10 : Clinique Wash - away Gel Cleanser

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013 0 σχόλια
Σήμερα μιλάμε για το Wash - away Gel Cleanser της Clinique ...




Όλοι γνωρίζουμε τα προϊόντα της Clinique και το πόσο αποτελεσματικά είναι. Είναι προϊόντα ελεγμένα από δερματολόγους και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις κάθε επιδερμίδας.
Ίσως είναι γνωστή και η δική μου αγάπη προς αυτά!

Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένα τζελ καθαρισμού προσώπου και προορίζεται για λιπαρά δέρματα. Αφαιρεί το μακιγιάζ και τη λιπαρότητα και καθαρίζει το δέρμα χωρίς να αφήνει αυτό το αίσθημα τραβήγματος που τόσο μας ενοχλεί. Περιέχει aloe vera και χαμομήλι που είναι γνωστά για τις καταπραϋντικές τους ιδιότητες. 


Όταν ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ με ενοχλούσε λιγάκι η μυρωδιά του αλλά μετά από μερικές χρήσεις τη συνήθισα και μπορώ να πω ότι μου άρεσε κιόλας. Η αλήθεια είναι ότι η μυρωδιά του είναι έντονη. Οπότε αν έχετε κάποια ευαισθησία, είναι πολύ πιθανό να σας ενοχλήσει. 
Το χρησιμοποιούσα για να καθαρίζω το πρόσωπό μου από το μακιγιάζ και όχι μόνο... Αρκεί μια πολύ μικρή ποσότητα για να καθαρίσει ολόκληρο το πρόσωπο,  καθώς κάνει πολύ καλό αφρό.
Αφήνει το δέρμα καθαρό χωρίς να το ξηραίνει και χωρίς να νιώθεις ότι σε τραβάει.
Μετά από κάθε χρήση είχα μια αίσθηση φρεσκάδας στο πρόσωπό μου που μου άρεσε πάρα πολύ!!

Θα επανέλθει πολύ σύντομα στη συλλογή μου...

Φιλιά !!
Αθηνά




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB