Αγαπημένα Ιουνίου 2013!!

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013 0 σχόλια
Hello!!

Και να που έφτασε και ο Ιούνιος στο τέλος του χωρίς ούτε αυτή τη φορά να το καταλάβουμε...
Είναι ώρα λοιπόν για τα προϊόντα που αγάπησα ιδιαίτερα και χρησιμοποίησα περισσότερο το μήνα που μας πέρασε.
Σε γενικές γραμμές τα βασικά προϊόντα μου παραμένουν τα ίδια πχ. foundation, concealer κλπ. Είχα όμως και κάποια new entries αλλά και κάποια προϊόντα που ανακάλυψα ξανά.

Πάμε λοιπόν...



MAC Pro Eye makeup remover
Πρόκειται για ένα ντεμακιγιάζ ματιών πολύ αποτελεσματικό κατά τη γνώμη μου. Δεν προορίζεται για αδιάβροχο μακιγιάζ αλλά για κανονικό. Με πολύ λίγο προϊόν αφαιρεί όλο το μακιγιάζ από τα μάτια μου χωρίς τρίψιμο και ταλαιπωρία. 

Sephora Age Defy moisture cream SPF 15
Είναι μια κρέμα με αντιρυτιδικές ιδιότητες των Sephora. Την χρησιμοποιώ το βράδυ γιατί η σύνθεσή της είναι λίγο βαριά για μένα για να τη χρησιμοποιήσω το πρωί. Δεν έχω το full size προϊόν αλλά είχα γύρω στα 10 δείγματα οπότε τα έβαλα σε ένα άδειο βαζάκι. Αφήνει το δέρμα μου ενυδατωμένο και απαλό και έχει ένα πολύ ωραίο αλλά ελαφρύ άρωμα.

L' oreal  Nude  Magique CC Cream
Από τις πρώτες CC στην Ελλάδα και μου αρέσει πολύ μπορώ να πω. Έχω την έκδοση που είναι anti - redness δηλαδή την πράσινη που εξουδετερώνει τις κοκκινίλες. Εμένα με έχει βολέψει και τη χρησιμοποιώ σαν primer πριν από το foundation μου διότι μου προσφέρει ομοιόμορφο χρωματικό τόνο στην επιδερμίδα, με αποτέλεσμα να στρώνει καλύτερα το foundation.

MAC Satin Taupe eyeshadow
Τι να πω για τη συγκεκριμένη σκιά... Είναι απλά υπέροχη!! Από τη μέρα που την αγόρασα έχει γίνει ένα με εμένα. Είναι ένα υπέροχο taupe χρώμα με frost τελείωμα.

Maybelline The Rocket mascara
Ήθελα πάρα πολύ να τη δοκιμάσω και ευτυχώς δεν με απογοήτευσε. Στις δικές μου βλεφαρίδες δίνει μήκος και αρκετό όγκο θα έλεγα. Επίσης τις διαχωρίζει κάτι που μου αρέσει πολύ. Έχω την non - waterproof έκδοση και παρόλα αυτά δεν μουντζουρώνει.

Πινέλα: Real Techniques Buffing Brush & Ecotools Tapered Brush
Δύο πινέλα που τα έχω λατρέψει τον τελευταίο καιρό. Το  Buffing Brush το χρησιμοποιώ για το foundation ενώ αυτό της Ecotools για το ρουζ. Είναι και τα δύο απίστευτα απαλά και δε χορταίνω να τα χρησιμοποιώ.

Shiseido Lacquer Rouge in RD 305


Είναι ένα προϊόν που ανακάλυψα ξανά. Το έχω πολύ καιρό αλλά μάλλον το είχα ξεχάσει. Πρόκειται για ένα υγρό lipstick με πολύ καλή χρωματική απόδοση που αφήνει ένα glossy effect στα χείλη. Το χρώμα του είναι για μένα αυτό που λέμε "my lips but better", είναι κατά κάποιο τρόπο δηλαδή ένα nude ροζ.

Nivea conditioner σώματος
Το αγάπησα από την πρώτη στιγμή. Σου λύνει τα χέρια. Ειδικά για εμένα που βαριέμαι λιγάκι την όλη διαδικασία της κρέμας σώματος είναι ότι πρέπει. Αφήνει το δέρμα μου πολύ απαλό, μυρίζει όμορφα και δε χρειάζεται να περιμένω για να ντυθώ.

Dior Diorskin Nude Tan Paradise Duo in 002 Coral Glow


Το τέλειο ρουζ για εμένα. Είναι ένα πολύ όμορφο 2 σε 1 προϊόν. Το μισό είναι bronzer και το άλλο μισό ρουζ. Για να πω την αλήθεια το bronzer δεν το έχω χρησιμοποιήσει τόσο όσο το ρουζ. Το ρουζ είναι ένα τέλειο κοραλορόζ χρώμα που είναι ιδανικό για τώρα το καλοκαίρι ειδικά με λίγο μαυρισμένη επιδερμίδα. Συνοδεύεται και από ένα πολύ γλυκό και πρακτικό μικρό kabuki brush.

Rimmel Stay matte powder in 001 Transparent
Μια πολυσυζητημένη πούδρα που ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μου και στο όνομά της. Αφήνει ένα ματ τελείωμα στο δέρμα μου, το οποίο είναι ιδανικό για τώρα το καλοκαίρι.


Αυτά ήταν !!
Πως σας φάνηκαν; 
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

Φιλιά!!
Αθηνά





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB