Bourjois Air Mat Foundation

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017 0 σχόλια

Η Bourjois είναι γνωστή για τα προϊόντα βάσης που δημιουργεί και συγκεκριμένα για τα καλά προϊόντα βάσης. Σχεδόν όλα τα αγαπημένα μου drugstore foundations και concealers είναι από την Bourjois
Πρόσφατα δοκίμασα άλλο ένα, το Air Mat Foundation, το οποίο υπόσχεται μεγάλη διάρκεια (αναφέρει 24 ώρες) καθώς και ματ αποτέλεσμα χωρίς να αισθάνεσαι βαρύ το αποτέλεσμα. Επιπλέον προσφέρει και πολύ καλή κάλυψη στην επιδερμίδα. 

Η χρήση του μου προσέφερε πολύ καλή κάλυψη και επίσης πολύ καλή διάρκεια. Δεν βάραινε την επιδερμίδα μου και ένιωθα ότι άφηνε το δέρμα μου να αναπνέει. Δε μου δημιουργούσε εφέ μάσκας στο πρόσωπο παρά το ματ αποτέλεσμά του. 

Το αρνητικό του είναι ότι δεν υπάρχουν πολλές διαθέσιμες αποχρώσεις. Αν όμως μπορέσετε να βρείτε μια που σας ταιριάζει,τότε το συνιστώ.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB