Αγαπημένα Σεπτεμβρίου 2016

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016 0 σχόλια
Επέστρεψα με τα αγαπημένα ενός μήνα, ο οποίος τελείωσε τόσο γρήγορα που δεν το κατάλαβα. Ο Σεπτέμβριος υπήρξε σίγουρα ο αγαπημένος μου μήνας για το 2016 (μέχρι τώρα δηλαδή). Ήταν βλέπετε ο μήνας του γάμου μου και όλα κύλησαν τόσο γρήγορα που δεν πρόλαβα να καταλάβω πότε μπήκαμε στον Οκτώβριο.


Θα ξεκινήσω φυσικά από το αυτονόητο. Το πιο αγαπημένο κομμάτι του μήνα ήταν η ημέρα του γάμου μου. Όλα έγιναν όπως ακριβώς τα ήθελα με αποτέλεσμα η ημέρα αυτή να κυλήσει πολύ όμορφα και μαγικά. 
Πίσω στα δικά μας τώρα και στα αγαπημένα πρϊόντα. Και αυτή τη φορά δεν είναι πολλά καθώς έμεινα σε δοκιμασμένα πράγματα αφού δεν ήθελα να δοκιμάσω κάτι καινούργιο για να μην έχω κανένα απρόοπτο πριν το γάμο.
Σε μια εξόρμησή μου όμως στα Hondos Center  στο Ηράκλειο Κρήτης έπεσα μπροστά σε ένα stand της Makeup Revolution και δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Πήρα κάποια πραγματάκια αλλά ξεχώρισα την Ultra Blush Palette in Hot Spice, που περιέχει 8 ρουζ σε πολύ όμορφες αποχρώσεις. Έχουν πολύ ωραία εφαρμογή, απόδοση και καλή διάρκεια.
Το Rouge Coco Stylo in Lettre (216) της Chanel δεν έφυγε από τα χείλη μου σχεδόν όλο το μήνα. Είναι το ιδανικό χρώμα για εμένα για όλες τις εποχές. Είναι ενυδατικό στα χείλη, έχει πάρα πολύ καλή απόδοση και παρόλο που είναι κρεμώδες έχει και καλή διάρκεια στα χείλη.
Για το τέλος άφησα το αγαπημένο μου. Ο λόγος για το Coco Mademoiselle της Chanel και το αντίστοιχο body lotion. Είναι απλά θεϊκά και δεν έχω λόγια να τα περιγράψω. Απλά όπου το βρείτε τρέξτε να το μυρίσετε. Είναι και το άρωμα που φόρεσα την ημέρα του γάμου μου και ίσως να έχω και ένα λόγο να το αγαπώ περισσότερο καθώς κάθε φορά που το φοράω μου θυμίζει εκείνες τις στιγμές.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB