Review #38 - Estee Lauder Idealist Even skintone illuminator

Τρίτη 16 Ιουνίου 2015 0 σχόλια
Για ακόμα ένα serum θα μιλήσουμε σήμερα.
Πρόκειται για ένα προϊόν της αγαπημένης Estee Lauder, το Idealist Even Skintone Illuminator.




Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να σκεφτεί κανείς αναφορικά με dark spots είναι η ανάγκη να μειώσουμε τον κίνδυνο του να γίνουν χειρότερα και φυσικά να τα εμποδίσουμε εντελώς από το να εμφανιστούν, αν δεν έχουμε καθόλου. Επομένως ένα αντηλιακό με υψηλό SPF και μια ενυδατική ή serum με αντιοξειδωτικά είναι το κλειδί.

Σε αυτό στοχεύει και η σειρά Even Skintone Solutions της Estee Lauder:
  • Βοηθάει στη μείωση της εμφάνισης δυσχρωμιών όλων των ειδών, προσφέροντας μια πιο φωτεινή και αψεγάδιαστη επιδερμίδα.
  • Προστατεύει το δέρμα και το προφυλάσσει από μελλοντικές δυσχρωμίες, λεπτές γραμμές κλπ
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα, χαρίζοντας της μια απαλή και άνετη αίσθηση.
Το Idealist Even Skintone Illuminator αποδεδειγμένα μειώνει την εμφάνιση dark spots, δυσχρωμιών, κοκκινίλων και γενικότερα σημαδιών που μπορεί και να προέρχονται από την ακμή. Με τη χρήση του η επιδερμίδα δείχνει φρέσκια, φωτεινή και ομοιόμορφη και όλα αυτά σε σύντομο διάστημα. 
Το γεγονός ότι το serum περιέχει και σαλικυλικό οξύ, του δίνει τη δυνατότητα να βοηθήσει στη μείωση των σημαδιών από ακμή.

Η δική μου εμπειρία με το  Idealist Even Skintone Illuminator ήταν πολύ καλή. Το χρησιμοποιούσα το πρωί πριν από την ενυδατική μου και το αποτέλεσμα που άφηνε μου άρεσε πολύ. Άφηνε το δέρμα μου πολύ πολύ απαλό και ενυδατωμένο. Πολλά σημάδια στο πρόσωπο δεν έχω αλλά τα σημάδια από ορισμένα σπυράκια μπορούν να γίνουν πολύ ενοχλητικά. Το συγκεκριμένο serum τα βοήθησε να ξεθωριάσουν και να φύγουν πιο γρήγορα από ότι θα έκαναν χωρίς βοήθεια.
Επιπλέον δίνει και μια πολύ ωραία λάμψη στην επιδερμίδα!

Τώρα που μου έχει τελειώσει μπορώ να πω ότι μου λείπει λιγάκι.

Εσείς το έχετε δοκιμάσει;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB