Αγαπημένα Μαρτίου 2015!

Σάββατο 4 Απριλίου 2015 0 σχόλια
Η αλήθεια είναι ότι το σκεφτόμουν αν θα ετοίμαζα post με τα αγαπημένα  για το Μάρτιο, καθώς το μήνα που μας πέρασε δεν υπήρξε και μεγάλη διαφορά από τους προηγούμενους μήνες. Καθώς αυτό το διάστημα προσπαθώ να τελειώσω όσο περισσότερα από τα προϊόντα της συλλογής μου μπορώ, πριν αγοράσω κάτι καινούργιο, έχω αρχίσει να ανακαλύπτω ξανά αγαπημένα προϊόντα που είχα ξεχάσει.

Μετά από αυτή τη μικρή εισαγωγή ας περάσουμε στα προϊόντα που ξεχώρισα το μήνα Μάρτιο.


Ξεκινάω με προϊόντα μακιγιάζ και συγκεκριμένα με δύο αγαπημένες μου παλέτες σκιών. Τα λόγια πιστεύω είναι περιττά για την Naked 2 από Urban Decay. Περιέχει ότι μπορεί να χρειαστεί όποιος αγαπάει τα neutral χρώματα για το μακιγιάζ των ματιών. Από απόδοση χρώματος και διάρκεια είναι απλά υπέροχη.Οι αποχρώσεις είναι σε πιο ψυχρούς τόνους από ότι στην Naked. Δεύτερη παλέτα αυτή της Sleek και συγκεκριμένα η Oh so special, η οποία περιέχει πολύ όμορφες αποχρώσεις με πολύ καλή απόδοση. Έχω άλλες δύο παλέτες από Sleek αλλά αυτή είναι πιο ιδιαίτερη (όπως λέει και το όνομά της). Το ρουζ Blushbaby από MAC είναι το ιδανικό ρουζ για εμένα. Έχει πολύ καλή απόδοση, διάρκεια και η απόχρωση του ταιριάζει με όλα μου τα μακιγιάζ. 
Το τελευταίο διάστημα προσπαθώ να δίνει μεγαλύτερη προσοχή στην περιποίηση των μαλλιών μου. Προς αυτή την κατεύθυνση με έχει βοηθήσει και το Elixir Ultime της Kerastase στην ροζ συσκευασία. Είναι ένα λάδι περιποίησης κατάλληλο για βαμμένα μαλλιά. Το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά πριν το στέγνωμα και τα κάνει λαμπερά και όμορφα. 
Για το τέλος άφησα το άρωμα του μήνα. Πρόκειται για το 212 VIP από Carolina Herrera. Δεν ξέρω πως να το περιγράψω αλλά σίγουρα περιέχει φρουτένιες αλλά και λουλουδάτες νότες και πολλά άλλα που σε συνδυασμό δίνουν αυτό το πολύ όμορφο άρωμα. Δεν είναι έντονο και έτσι το φοράω καθημερινά από το πρωί. 

Αυτά λοιπόν για το μήνα Μάρτιο. Για να δούμε τι θα φέρει ο Απρίλης;

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB