Review #25 : Benefit Fake up

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014 1 σχόλια
Η Benefit είναι μια από τις αγαπημένες μου εταιρείες για προϊόντα μακιγιάζ. Ανάμεσα σε αυτά που ξεχωρίζω και μου αρέσει πολύ να χρησιμοποιώ καθημερινά είναι το Fake up concealer.


Πρόκειται για ένα ενυδατικό concealer ιδανικό κατά τη γνώμη μου για την περιοχή κάτω από τα μάτια καθώς χαρίζει λάμψη και ταυτόχρονα καλύπτει. Είναι πολύ βολικό και για μικρά touch-ups κατά τη διάρκεια της ημέρας αφού η ενυδατική του φόρμουλα δε δίνει αποτέλεσμα μάσκας και δε μαζεύει στις λεπτές γραμμές. 


Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία αποτελείται από δύο μέρη. Εξωτερικά είναι το ενυδατικό κομμάτι που περιέχει βιταμίνη Ε και εκχυλίσματα κουκουτσιών μήλου και στο εσωτερικό έχουμε το καλυπτικό κομμάτι το οποίο καλύπτει χαρίζοντας λάμψη και ομοιομορφία στην επιδερμίδα. 

Το χρησιμοποιώ καθημερινά σαν concealer κάτω από τα μάτια και πραγματικά το έχω λατρέψει. Επίσης το χρησιμοποιώ και για λάμψη στο τόξο των φρυδιών αλλά και στην εσωτερική γωνία των ματιών και δίνει πολύ ωραίο αποτέλεσμα. 

Είναι σίγουρα ένα προϊόν που θα αγοράσω ξανά.

Ραντεβού στο επόμενο post.

Φιλιά!!
Αθηνά



1 σχόλια:

  • Unknown είπε...

    είχα παέι στα σεφόρα να το δω και μου φάνηκε ότι μυρίζει περίεργα..ίσως να έφταιγε το tester..αλήθεια τι μυρωδια έχει το δικό σου?

Δημοσίευση σχολίου

 

©Copyright 2015 Beauty Notes by Athina | TNB